دبیر کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی ارتقاء کیفیت تعلیم و تربیت، ارتقاء منزلت اجتماعی معلمان، بهبود ساختارها و روش‌ها، توسعه فناوری‌ها در مدارس، اقتصاد و معیشت، نظام جامع پرداخت، بیمه تکمیلی فرهنگیان، خدمات رفاهی و اقامتی و افزایش تسهیلات فرهنگیان را از برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام کرد.

به گزارش جماران، ولی داداشی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در روند بررسی جزئیات کابینه پیشنهادی حسن روحانی و در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سخنرانی کرد.

نماینده مردم آستارا در دهمین مجلس شورای اسلامی در خصوص گذشته و سوابق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کابینه دوازدهم گفت: یک وزیر آموزش و پرورش باید تعهد و تخصص لازم را داشته باشد. آقای بطحایی از این لحاظ زبانزد خاص و عام هستند ایشان در امر تخصص در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش خدمت کرده و به خوبی محیط شرایط را می‌داند از دوستانی که مخالف ایشان هستند می‌خواهم لااقل یک نیمه نگاهی به برنامه ارائه شده از سوی بیاندازید.

او ادامه داد: برنامه پیشنهادی متمرکز بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که این یک نگاه ضروری است و با کمک قوای مجریه ، مقننه و قضاییه امکانپذیر است .

داداشی خاطرنشان کرد: معلمان در شرایط بد اقتصادی زندگی می‌کنند امروز نیاز است با یک برنامه مدون وارد میدان شویم .

او در خصوص بکارگیری نیروی جدید آموزش و پرورش با اشاره به معلمان حق التدریسی گفت:‌ باید در جذب نیروی انسانی یک بازنگری صورت بگیرد، طی چهارسال پیش رو ۴۰۰ هزار معلم بیکار هستند که آقای بطحایی برنامه خوبی برای جایگزینی آنها ارائه داده است ایشان تامین منابع مالی برای ارتقاء سطح کیفیت آموزش و پرورش را که در حال حاضر آن را ندادیم، تدارک دیده است.

نماینده مردم آستارا عنوان کرد: با توجه به مولفه‌هایی که در برنامه‌های پیشنهادی وزیر آموزش و پرورش مطرح شده ما باید به ایشان رای بدهیم. البته انتظار داریم که او در جهت تکمیل بیمه فرهنگیان، ارائه خدمات در مراکز درمانی رفاهی ، اقتصاد و معیشت معلمان عملکرد قابل قبولی داشته باشد. دوستان به وزیر پیشنهادی رای بدهید و اگر خلاف برنامه‌اش عمل کرد از او سوال بپرسید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.