گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

ذوالقدر به جماران خبر داد؛

جمع بندی دیدار امیدی ها با وزرای پیشنهادی امشب اعلام می شود

ذوالقدر اعلام کرد: کمیته های مختلف فراکسیون امید امشب،ساعت هشت و نیم جمع بندی نهایی از دیدار با گزینه های پیشنهادی دولت را در قالب یک گزارش ارائه می کند.

عضو فراکسیون امید  اعلام کرد: آقای صالحی باید در برنامه های  خود برای وزرات ارشاد به رای و خواست مردم در انتخابات و رویکرد اصلاح طلبی و توجه داشته باشد. 

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگاران جماران درباره جزئیات و نتیجه دیدار اعضای فراکسیون امید با سید عباس صالحی، گزینه پیشنهادی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هر کس نقطه نظرات خودش را مطرح کرد و جلسات به گونه ای نیست که جمع بندی درباره خوب یا بد بودن  افراد مطرح شود و تاکنون به جمع بندی درباره این دیدار نرسیده ایم.

وی ادامه داد: در این دیدار پرسش و پاسخ هایی درباره برنامه ها، سیاست ها، راهکارها، معاونانش برای وزارت و عملکردشان  در سمت معاون وزیر  مطرح شد.

این عضو کمیسیون فرهنگی درباره توصیه های نمایندگان به وی در این دیدار گفت: ما از ایشان خواستیم از زنان در سمت های معانت استفاده شود. علاوه بر این در فراکسیون ورزشی نیز از ایشان خواسته شد بحث فرهنگ سازی در مسائل ورزشی و به طور خاص استادیوم های ورزشی را پیگیری کنند.

وی با اشاره به برنامه ها و راهکارهای صالحی، گزینه پیشنهادی وزارت فرهنگ، افزود: از ایشان خواسته شد رابطه با حوزه های علمیه را افزایش دهند و ایشان اعلام کردند با مراجع و علما رابطه خوبی دارند و از ارتباطات خود برای پیشبرد امور بهره خواهند . همچنین اعلام کردند، معاونان هم فکر و توانمندی را انتخاب کنند. علاوه بر این در حوزه مطبوعات و برخورد با رسانه ها، لغو کنسرت ها و اکران فیلم ها را مورد توجه قرار دهند.

نماینده تهران در همین راستا تاکید کرد: باید توجه داشت مردم رای داده اند و انتظار دارند، خواست آن ها در امور لحاظ شود و آقای صالحی نیز باید به این مسئله توجه  و رویکرد اصلاح طلبی داشته باشند.

ذوالقدر در ادامه تصریح کرد: کمیته های مختلف فراکسیون امید امشب،ساعت هشت و نیم جمع بندی نهایی از دیدار با گزینه های پیشنهادی  دولت را در قالب یک گزارش ارائه می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.