حمیدرضا عارف فرزند محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس دهم مصاحبه جنجالی را انجام داده که با واکنش هایی در فضای مجازی همراه بوده است.

حمیدرضا عارف فرزند محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس دهم مصاحبه جنجالی را انجام داده که با واکنش هایی در فضای مجازی همراه بوده است.

به گزارش جماران، بعد از این که این مصاحبه در فضای مجازی دست به دست شد، کاربران شبکه های اجتماعی با هشتک هایی چون -ژن خوب، پسر عارف، حمید رضا عارف، اسمت چیه و...- به این موضوع پرداختد،  به طوری که هشتک «ژن_خوب» شب گذشته به یکی از موضوعات داغ توئیتر تبدیل شد و همچنان یکی از موضوعات مورد علاقه کاربران است.

حمید رضا عارف در بخشی هایی از  این مصاحبه می گوید: «این بحث های آقازادگی برای فرار کردن از واقعیت هاست به خاطر این که ما عادت کرده ایم برای کارهایمان مقصر پیدا کنیم. حالا هم می خواهند بگویند مقصر آقازاده ها هستند»...

وی ادامه می دهد: «بالاخره کسی که توانایی و استعداد داشته به یک نقطه ای رسیده است، در این استعدادها هم بحث وراثتی و ژنی وجود دارد...

من در سن 25 سالگی زمانی که همه دنبال اروپایی ها و چشم آبی ها بودند رفته ام  با بضاعت خودم  با شرکتی در  آفریقای جنوبی مذاکره کرده ام و آن را به ایران آورده ام. این شرکت، شرکت «ام تی ان» بود که هیچ وقت خوابش را هم نمی دید به ایران بیاید و ما پای آن را به ایران باز کردیم...

من حاضرم با هر کسی در  این کشور که ادعا بکند حمید رضا عارف بدون توانایی های خودش و فقط با تکیه بر پدرش کاری را انجام داده است، در هر رشته ای  و در هر جایی مسابقه بگذارم. بالاخره این خون میاد و میرسد؛ همین طوری که کسی نمی تواند بیاید و ادعا بکند که من اصل و نصب دارم. من افتخار می کنم به این که این توانایی ها از دو ژن و خون خوب آمده است.

من از پول شخصیم هزینه کرده ام و شرکتی را به این مملکت آورده ام. شرکتی که هیچ کس آن را نمی شناخت. اصلاً اولین ویزای کارکنان  «ام تی ان» را من گرفتم»...

در زیر تعدادی از واکنش های توئیتری کاربران فضای مجازی را که قابل انتشار بود می خوانیم: 

- پسر عارف میگه من همه چی رو خودم به دست آوردم و به خاطر پدرم نبوده؛ بابا تو حتی یه اسم نداری ما بهت میگیم پسر عارف

- پسر عارف میگه من انتخابات مجلس انصراف دادم! خیر شما قبل تایید صلاحیت به خاطر پرونده مالی، کنار نکشیدید؟ تا رد صلاحیت نشوید؟

تصویرى از آینده منطقى وضع موجود است: قدرت گرفتن نسلى از آقازاده هاى متوهم و وقیح که هیچ نسبتى با انقلاب٥٧، به غیر از«سفره»آن ندارند.

رو پسر شجاع داشت که به باباش میگفتن پدر پسر شجاع؛شما همون بمونی سنگین تری.

- صحبت های پسر نشون داد که آقای عارف غیر از کار سیاسی که ناموفق بوده، در تربیت فرزندش هم کاملا ناموفق بوده.

- پسر دوم عارف مدال المپیاد داره، رتبه دورقمی کنکور، لیسانس و فوق برق شریف،دکترا از epfl، محقق ارشد نوکیا می‌خوام بگم در هرخانواده‌ای هست

- این حالتی که پسر عارف داره رو تو هر طبقه مسلطی می‌بینیم. بدیهی فرض کردن امتیازهای طبقاتی وقتی که فکر میکنند همه چیز بسته به تلاش شخصیه.

- شغلت چیه؟! - پسر عارف م

-احتمالا از نامزدهای برای مجلس و شورای شهر توسط آزمایش گرفته شده.

- من اگر جای بودم حداقل به جهت زحمتی که بابام کشیده از این حرفا نمیزدم. نامردیه آدم فحش بخره برای پدر و مادرش.

- پسر عارف در حالیکه پشت سرش عکس عارف بود و دلیل مصاحبه با وی "پسر عارف بودن" بود اظهار داشت که همیشه روی پای خودش ایستاده است.

- برای شما مهمه برای من ارزش اینکه حتی در موردش حرف بزنم هم نداره. بعدباید حتما به پسر عارف فحش بدم تا شرافتم ثابت شه یاراههای دیگه‌ای هم هست؟

- بنده چالش پسر عارف رو می‌پذیرم: فعالیت در زمینه سئوی محتوایی در فارسی. خودش گفت در هر زمینه‌ای حاضره مسابقه بده.

- توشهربازی جیغ میزدپرسیدن چته؟ گفت همه میان شهربازی جیغ میزنن دیگه. گفت آره ولی نه وقتی رو چمنا نشسته باشن. یه خرج بلیط دارن حداقل.

-امیدوارم اصلاح طلب ها این توئیت های را خوب بخوانند. چون دفعه بعد که رای نیاوردید بدانید مال همین تان است.

-دختر شش ماهه‌ام، نگاهی به سر و وضع من و زندگی‌مان می‌اندازد و می‌گوید: پدرجان چرا آقازاده‌ها همه دارند من ندارم؟ از پاسخ می مانم!

-دیشب خواب دیدم همه ی ماها رو که نداریم جمع کردن تو یه اردوگاه کار اجباری؛ اسمش هم اردوگاه عارفویتس بود!

-حالاچرا این ژن خوبا همشون یه راست میرن سرسفره انقلاب میشینن؟ اختراعى، اکتشافى،خدمتى، اثرى ... ژن خوب براى اینکارا تأثیرى نداره ؟!

-من کاری به دروغ پردازی و توجیه های بی اساسش ندارم در جایگاه پسر عارف و... شاید اگر خیلیامون بودیم از شرایط و لقمه چرب و نرم استفاده میکردیم.

 

پاسخ حمید رضا عارف به بازتاب منفی اظهاراتش

این پرداختن  کاربران شبکه های اجتماعی  بالاخره حمید رضا عارف را وادار کرد تا عصر امروز به بازتاب منفی اظهاراتش واکنش نشان دهد.

به گزارش جماران،  وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دوستان و همراهان. بازهم  #دروغ؛بازهم #تهمت و  #غیبت...برای روشن شدن مباحث مطرح شده درباره فعالیت هایم به درخواست بسیاری از شما در کامنت ها و پیامهای مستقیم؛ #مصاحبه ای شفاف و صریح و بی پرده کرده ام که در آن صراحتاً به تک تک موارد پاسخ داده ام. بازهم کسانی که فقط پیشرفت خود را در #کاسبی و  #تخریب دیگران می بینند، در انتشار تقطیع و تحریف شده این‌ مصاحبه بر آمدند تا ثابت کنند من خود را #ژن_برتر یا هر مزخرف دیگری که آنها به خیال خود #ترند کرده اند ، معرفی کرده ام. تا اصل قضیه و اینکه هیچ گونه امتیاز و برتری به اسم #رانت برای پیشرفت وجود نداشته است دیده نشود. وای بر ما و پناه بر خدا. چقدر راحت #گناه میکنیم. واقعا به چه نیتی؟! #عقده_گشایی؟!مگر من تا امروز به چه کسی ظلم کرده ام؟! در همان مصاحبه هم اعلام‌کردم هر کس ادعای ظلمی در مسایل سیاسی یا اقتصادی از طرف من دارد راحت اعلام‌کند. چرا فحاشی و تهمتهای ناروا؟! خداوند از سر تقصیرات همه‌ ما بگذرد...توکلت علیه.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.