دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: درهمه جریان های سیاسی طیف تندرو و کندرو وجود دارد و من معتقدم نباید با آن ها برخورد دفعی داشت بلکه باید آن ها را تعدیل کرد.

محمدرضا باهنر در نشست خبری خود که عصر امروز در سایت خبرآنلاین برگزار شد، در پاسخ به خبرنگار جماران درباره  برخورد اصولگرایان با طیف های تندرویی که در مواردی حتی آرای مردم را در انتخابات با تفسیر «کیفی» آراء نادیده می گیرند، گفت: درباره بخش ابتدایی سوال شما باید بگویم کسی را نمی شناسم که آرای مردم را به رسمیت نشناسد، کسی حق ندارد آرای مردم را به رسمیت نشناسد. 

وی با اشاره به یکی از سخنان امام خمینی (س) ادامه داد: زمانی کسی می گفت ما این قانون را قبول نداریم و امام فرمودند این قانون شما را قبول ندارد. 

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: درباره بخش دوم سوال شما باید  بگویم درهمه جریان های سیاسی طیف تندرو و کندرو وجود دارد و من معتقدم نباید با آن ها برخورد دفعی داشت بلکه باید آن ها را تعدیل کرد. 

وی با اشاره به اینکه این شرایط در جریان اصلاح طلب هم وجود دارد، تاکید کرد: در شرایط فعلی فضا مدبرانه و عاقلانه است و باید برای حفظ آن تلاش کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی محمدرضا باهنر

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.