یادگار گرامی امام تأکید کرد: انتخابات یک رقابت است و هر رقابتی خواسته یا ناخواسته بداخلاقی هایی را با خود به همراه دارد که طبیعتا ذائقه همه ما را تلخ کرده است. روز شنبه از این بداخلاقی ها عبور کنیم و مراقب باشیم این بداخلاقی ها خدای ناخواسته موجب ایجاد کینه در جان و روح ما نشود.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی چند روز قبل در پیام ویدئویی خود در دعوت از مردم برای اعتماد مجدد به دولت دکتر روحانی گفته بود:

انتخابات یک رقابت است و هر رقابتی خواسته یا ناخواسته بداخلاقی هایی را با خود به همراه دارد که طبیعتا ذائقه همه ما را تلخ کرده است. روز شنبه از این بداخلاقی ها عبور کنیم و مراقب باشیم این بداخلاقی ها خدای ناخواسته موجب ایجاد کینه در جان و روح ما نشود. نسبت به آینده جامعه خودمان، فردای کشور خودمان، سعادت فرزندانمان و بهروزی فردای این کشور بیش از همه بیاندیشیم.

من مطمئن هستم که با حضور همه ما ایرانی آباد، شاد و ایرانی معنوی تر و دین دارتر و مردمانی با زندگی بهتر و آبرومندتر و جامعه ای با طراوت تر خواهیم داشت.

خداوند ان شاء الله به حق اولیاء ما، انتخابات را برای ما مبارک قرار دهد و نتیجه آن را مرضی رضای حضرت بقیه الله(عج) قرار دهد.

 گمان مبر که به پایان رسید دور مغان/ هزار باده ناخورده در رگ تاک است

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.