یادگار گرامی امام: روز بزرگ سرنوشت سازی را پیش رو داریم و همه با هم امیدواریم که ان شاء الله در این روز بتوانیم سرنوشت سالها و بلکه دهه های کشور خودمان را رقم بزنیم.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی ظهر امروز در پیامی ویدئویی خطاب به ملت شریف ایران، موضع خود در خصوص انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را بیان کرد.

متن کامل سخنان یادگار امام در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت یکایک مردم شریف و بزرگوار ایران عرض سلام دارم!

روز بزرگ سرنوشت سازی را پیش رو داریم و همه با هم امیدواریم که ان شاء الله در این روز بتوانیم سرنوشت سالها و بلکه دهه های کشور خودمان را رقم بزنیم.

همت همه مردم، جوان ها، زنان و مردان می تواند یک اتفاق مهم را برای جامعه ما رقم بزند.

احساس کردم که شاید بی مناسبت نباشد که به مناسبت این روز بزرگ چند نکته را با هم مرور کنیم:

نکته اول، ضرورت حضور همه در پای صندوق رأی است. همه باید احساس کنیم یک اتفاق بزرگی را پیش رو داریم؛ اتفاقی که سرنوشت همه ما را رقم خواهد زد و ان شاء الله نسبت به این مسأله با حساسیت برخورد کنیم و دوستان و خانواده مان را تشویق کنیم که در این امر مهم شرکت کنند.

نکته دوم، کسی است که باید او را انتخاب کنیم؛ احساس می کنم با وجود ارادت و احترامی که به همه نامزدها دارم، جا دارد که همه با هم یکبار دیگر به دولت جناب آقای روحانی اعتماد کنیم؛ کارهایی را انجام داده اند و تا میانه راه آمده اند و بسیار مناسب است اعتماد کنیم تا ان شاء الله به نتیجه ای که برای کارهایشان مدنظرشان است برسند.

این روزها خواندید که کارشناسان بسیار زیادی در حوزه های مختلف شهادت داده اند که دولت توفیقاتی داشته و برنامه های آن برای آینده، برنامه های قابل قبولی است. اقتصاددان های بزرگ کشور نیز نسبت به توانمندی برنامه و عمل دولت شهادت داده اند و همین امر می تواند ذهن و جان ما را مستحکم کند تا اعتماد مجددی به این دولت داشته باشیم و با رأی به آقای روحانی آینده کشورمان را رقم بزنیم.

نکته سوم هم اینکه، انتخابات یک رقابت است و هر رقابتی خواسته یا ناخواسته بداخلاقی هایی را با خود به همراه دارد که طبیعتا ذائقه همه ما را تلخ کرده است. روز شنبه از این بداخلاقی ها عبور کنیم و مراقب باشیم این بداخلاقی ها خدای ناخواسته موجب ایجاد کینه در جان و روح ما نشود. نسبت به آینده جامعه خودمان، فردای کشور خودمان، سعادت فرزندانمان و بهروزی فردای این کشور بیش از همه بیاندیشیم.

من مطمئن هستم که با حضور همه ما ایرانی آباد، شاد و ایرانی معنوی تر و دین دارتر و مردمانی با زندگی بهتر و آبرومندتر و جامعه ای با طراوت تر خواهیم داشت.

خداوند ان شاء الله به حق اولیاء ما، انتخابات را برای ما مبارک قرار دهد و نتیجه آن را مرضی رضای حضرت بقیه الله(عج) قرار دهد.

گمان مبر که به پایان رسید دور مغان/ هزار باده ناخورده در رگ تاک است

موفق باشید!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.