فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آقای هاشمی می گفتند آقای روحانی وضعیت سختی داشتند که با درایت از آن عبور کردند.

محسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار جماران، اظهار کرد: معمولا در ایران رؤسای جمهور برای اینکه بتوانند برنامه های خود را به اتمام برسانند همه دو دوره ای بوده اند، زیرا رئیس جمهوری نمی تواند در یک دوره تمام قول هایی که داده را عملی کند.

وی افزود: خوشبختانه آقای روحانی حل مشکلاتی که به دلیل تحریم برای کشور ایجاد شده بود را با درایتی که داشت و نیز با حمایت مقام معظم رهبری به نتیجه رساند و در دوره دوم باید از اقداماتی که در دوره اول پایه گذاری کردند میوه چینی کنند. بنابراین، ما امیدواریم مردم به ایشان رأی بدهند تا بتوانند وظیفه و قولی که به مردم دادند را نهایی کنند.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان همیشه می گفتند دولت آقای روحانی به دلیل تخریب هایی که به صورت دائمی از همان ابتدا علیه دولت ایشان شکل گرفت، می توان گفت که دولت پر مشکلی را تحویل گرفتند.

وی ادامه داد: متأسفانه ابزارهای حکومتی مخصوصا صدا و سیما آن طور که بایسته بود برای توجیه مردم در ادامه فعالیت ها با ایشان همراهی نکردند و هماهنگی های لازم با ایشان در ابعاد مختلف صورت نگرفت.

وی تأکید کرد: به نظر می آید که ایشان در ابتدا دولت سختی را تحویل گرفتند و در طول کارشان هم با سختی های زیادی مواجه بودند. اما آقای هاشمی می گفتند آقای روحانی با درایت، از وضعیت سختی که داشت عبور کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.