وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حرم مطهر امام تأکید کرد: این دولت بدون دروغ و شعار به زندگی مظلومان و مستصعفان پرداخته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه این دولت بدون دروغ و شعار به زندگی مظلومان و مستصعفان پرداخت، گفت: عهد ما با امام مستصعفان پا برجاست. ما در کنار هم و با میثاق با آرمان های امام برای بهبود ایران به ویژه زندگی کارگران تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار جماران، علی ربیعی در مراسم روز جهانی کارگر در حرم مطهر امام خمینی(س) گفت: جناب آقای روحانی؛ امروز کارگران میزبان شما هستند. من فکر می کردم در محضر شما و یادگار امام چه بگویم. دلم برای مظلومیت شما و دولت سوخت. این دولت بدون دروغ و شعار به زندگی مظلومان و مستصعفان پرداخت ولی بیشترین دروغ‌ها را نصیب دولت کردند در حالی که دولت بیشترین برنامه را برای محرومان جلو برد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه 2 میلیون شغل در این 4 سال ایجاد کردیم، گفت: کارگران می دانند وقتی چراغ کارخانه ای خاموش می شود برای فعالیت دوباره، شش سال زمان نیاز است تا مجددا زنده شود. نه تنها چراغی در این دولت خاموش نشد بلکه سعی شد، چراغ های خاموش شده روشن شود.

علی ربیعی افزود: زندگی کارگران بازنشسته به سختی می گذرد ولی در این 4 سال تلاش کردیم متوسط دریافتی و متوسط تورم یکسان باشد.  

وی گفت: به کارگران دروغ نگفتیم. 10 میلیون حاشیه نشین که اغلب از کارگران هستند صاحب دفترچه بیمه شدند. سعی کردیم آرام ترین دوران روابط کارگر و کار فرما ایجاد شود که شد.

ربیعی اظهار داشت: از جمله برنامه های ما کاهش حوادث کارگری بود که اتفاق افتاد. اینها را کسی ندید ولی این حوادث در این دولت کاهش یافت.

ربیعی بابیان اینکه تجمع امسال ما در کنار مرقد امام برگزار شد، گفت: این به معنای آن است که عهد ما با امام مستصعفان پا برجاست. ما در کنار هم و با میثاق با آرمان های امام برای بهبود ایران به ویژه زندگی کارگران تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.