ما به برخی از جناح های سیاسی کشور ایراد می گیریم، که چرا فرامین رهبری را عمل نمی کنید؟ درحالی که منبری و مداح ما ظرفیت نقد ندارد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: برای مبارزه با سه جریان اعتدال، انحراف و اصلاحات آماده شوید، چراکه این سه جریان با یکدیگر پیوند خورده و برنامه ریزی کرده اند، که فتنه عجیبی را در جامعه به راه بیاندازند.

 

به گزارش جماران، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی عصر چهارشنبه در همایش سراسری مسؤولان هیأت رزمندگان اسلام که در مجتمع امامت مشهد برگزار شد، با بیان اینکه محور هیات های مذهبی، احیا و ترویج تفکر عاشورایی است، افزود: رزمندگان نیز براساس قرآن، مجاهدینی هستند که خود را وقف اسلام کرده اند.

وی ادامه داد: براین اساس، هیأت رزمندگان اسلام به معنای مجموعه نیروهای جهادی است که برای زنده نگه داشتن عاشورا کنار یکدیگر جمع شده اند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید براینکه قوت و ضعف فرهنگ دینی ما در جامعه به قوت و ضعف هیئات مذهبی باز می گردد، افزود: قبل از انقلاب، بچه شیعه های هیأتی ما به جبهه رفتند و پای انقلاب ایستادند، هیأت های مذهبی، قوام دین در جامعه محسوب می شوند و هیچ تشکلی به اندازه آنها، تاثیری در پیاده شدن دین در جامعه ندارد.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه وظیفه ما نهادینه سازی فرهنگ جهادی و انقلابی در میان مردم است، گفت: ما به برخی از جناح های سیاسی کشور ایراد می گیریم، که چرا فرامین رهبری را عمل نمی کنید؟ درحالی که منبری و مداح ما ظرفیت نقد ندارد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: ظاهرا، شهرت مصونیت آورده و کسی جرات انتقاد به صحبت های برخی منبری ها را ندارد، درحالی که ما باید فرهنگ نقد را ابتدا در میان خودمان پیاده کنیم.

وی، مدیران را مقصر اصلی عدم وجود فرهنگ نقد در جامعه دانست و گفت: دلیل این است که بیشتر برپایه شهرت، این افراد را دعوت کرده و به محتوا کار ندارند.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب خطاب به هیأت های مذهبی، اضافه کرد: متاسفانه کار بسیاری از آنها، تمجید، چاپلوسی و جذب مستمع به هر قیمتی شده و به محتوا بی توجه  هستند، بطوری که عضو هیأت در قرائت  صفحه ای از قرآن، پنج غلط دارد، اما تا دو ساعت مداحی می کند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: ما سخنران و مداح را به تعریف و تمجید عادت داده، هیچگاه او را در معرض نقد قرار نداده ایم، هیأتی موفق است که محتوای غنی اسلامی را طی یک دوره مجلس برنامه ریزی کرده و به مخاطب ارائه دهد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین همچنین ضمن تاکید بر ضرورت اهتمام مدیران هیئات به نقد سازنده محتوای منابر و مداحی ها یادآور شد: مدیران هیئات باید عامل وحدت یکدیگر در استان خود باشند، به گونه ای که همه هیئات استان ها زیر چتر هیأت رزمندگان اسلام قرار بگیرند، نه اینکه خود هیأت رزمندگان اسلام خود عامل حسادت، اختلاف و سخن چینی باشد چراکه ایجاد وحدت و جذب حداکثری از تاکیدات رهبر انقلاب است.

وی با تاکید براینکه یک مدیر جهادی در انجام امور در پی دنبال رضایت خداست نه مردم، افزود: باید از این فضاسازی های کاذب دوری کنیم و غصه مستمع را نخوریم، نباید با امام حسین(ع) کاسبی کنیم چراکه بزرگان ما به این راحتی مجلس خود را نمی فروختند.

حجت الاسلام تویسرکانی، مدیر هیئت را بزرگ ترین رکن هیئات مذهبی داتست و عنوان کرد: برنامه ریزی، کنترل محتوا، خوش خلقی، جذب حداکثری و نقد سازنده همه در اختیار مدیر است، اگر هیئات مذهبی نبودند، امروز از انقلاب خبری نبود بنابراین، کار شما بسیار موثر است و به همین دلیل آسیب آن نیز بسیار حساس است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: برای مبارزه با سه جریان اعتدال، انحراف و اصلاحات آماده شوید، چراکه این سه جریان با یکدیگر پیوند خورده و برنامه ریزی کرده اند، که فتنه عجیبی را در جامعه به راه بیاندازند.

 

منبع: مشهد پیام

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.