به منظور احیای یاد و خاطره عزیزان در خاک خفته و یادبود درگذشتگان بیت امام خمینی(س) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراسم شب جمعه آخر سال در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

به گزارش جماران، این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشاء امروز پنج شنبه 95/12/26 با حضور اعضای بیت امام راحل،شخصیت های کشوری و مقامات لشکری،خانواده های معظم شهدا،جانبازان ، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

 حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در مورد این مراسم گفت: پنجشنبه این هفته بعد از نماز مغرب و عشاء مراسمی به عنوان سالگرد ارتحال یادگار امام (حاج احمد آقا) و سالگرد ارتحال همسر حضرت امام در حرم مطهر امام خمینی (س) برگزار می شود.

خدمات ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی در پنجشنبه و جمعه آخر سال

با توجه به افزایش میزان تقاضای شهروندان جهت عزیمت به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، بهشت زهرا (س) و زیارت اهل قبور در پنجشنبه و جمعه آخر سال، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران جهت رفاه حال شهروندان در روز پنجشنبه 26 و جمعه 27 اسفندماه ، اقدام به برقراری سرویس‌های ویژه‌ای از ساعت 5:30 بامداد لغایت 21:00 می‌کند.

 

به گزارش جی پلاس، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه‌ای خدمات ویژه خودجهت انتقال شهروندان به بهشت زهرا (س) در پنجشنبه و جمعه آخر سال را به شرح زیر اعلام کرد:

سامانه 1: میدان رسالت.

سامانه 2: پایانه خاوران – میدان خراسان – میدان شوش.

سامانه 3: فلکه دوم تهرانپارس – شهرک شهید محلاتی.

سامانه 4: میادین راه آهن – ابوذر – خزانه بخارایی – نازی آباد.

سامانه 5: پایانه کاوه – میدان آزادی – شهرک ولیعصر (عج).

سامانه 6: شهر ری – دولت آباد.

لازم به ذکر است جهت بازگشت شهروندانی که به بهشت زهرا (س) عزیمت می‌نمایند،تمهیدات کافی بعمل آمده تا با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی مستقر در پارکینگ‌های بهشت زهرا (س) به مبادی اولیه بازگشت نمایند.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.