محسن هاشمی در اختتامیه اجلاس هفتاد و یکم شورای مرکزی دانشگاه در سخنانی متفاوت که گاهی با بغض همراه بود پیش از ارائه گزارش خود در خصوص حوزه عمران دانشگاه با ادبیاتی کم سابقه به تقدیر از حمید میرزاده به خاطر سنگ تمام گذاشتن در بزرگداشت آیت الله هاشمی پرداخت و سپس خواسته هایی بی پرده را از مسئولان کشور مطرح کرد.

به گزارش جماران، مهندس محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه آزاد در ابتدای سخنان خود در دومین روز از اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ایثار و جانبازی آیت الله هاشمی در دوران قبل و پس از انقلاب اسلامی گفت: آیت الله هاشمی بیش از 50 جلد کتاب تفسیر راهنما و فرهنگ قرآن دارد که شروع این فعالیت ها به پیش از انقلاب بازمی گردد. او این دستاوردهای قرآنی خود را در آخرین روز های زندگی اش در اختیار مردم فرهیخته قرار دادند.

او ادامه داد: آیت الله هاشمی بنیان گذار مدرسه رفاه بود، آن مدرسه را توسعه داد تا سال 61 که دانشگاه آزاد اسلامی را راه اندازی کرد و به نوعی آن مدرسه تبدیل به دانشگاه بزرگ آزاد شد. او تا آخرین روز عمر خود دانشگاه آزاد اسلامی را رها نکرد و در آخرین جلسه کاری خود با وزیر بهداشت، دکتر قاضی زاده هاشمی درباره مسائل دانشگاه صحبت کرد.

هاشمی افزود: از همدردی همه کسانی که در طول این 2 ماه  در همه مراسم و برنامه های یابود آیت الله برای همدردی شرکت کردند و از این دست برنامه ها برگزار کردند، قدردانی می کنم. همچنین از دکتر میرزاده که در دانشگاه آزاد اسلامی به نوعی سنگ تمام گذاشت و از هیچ کوششی دریغ نکرد و در همه جلسات یاد آن پیر سفر کرده را مطرح کرد تشکر ویژه می کنم.

معان عمرانی دانشگاه آزاد افزود: در سال های اخیر آیت الله هاشمی در همه سخنرانی های خود بیان می کرد «مالکیت دانشگاه آزاد اسلامی برای خداست» و این صحبت به این دلیل بود که مقام معظم رهبری نام خناسان را برای کسانی به کار بردند که با کینه افکنی دل مردم را خالی می کردند که نسبت به مسایل که روشن است دشمنی می کنند. همه می دانند که آیت الله حتی یک ریال هم از دانشگاه منتفع نشد. کسانی که نسبت به ایشان دشمنی داشتند حتی در زمان ممات هم در مشهد و در حضور نمازگزاران دروغ می گویند که بیت آیت الله قصد مهاجرت دارند.

مهندس هاشمی افزود: عده ای فکر می کنند برای اعتلای نام اسلام تلاش می کنند اما اگر فقط در همین مورد دروغ گفته باشند خداوند آن ها را بازخواست می کند. اگر بیت آیت الله هاشمی قصد مهاجرت داشتند، مهدی هاشمی از خارج کشور باز نمی گشت تا روزهای خود را در زندان سپری کند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: همه بدانند تا زمانی که اجازه خدمت به فرزندان آیت الله در کشور داده شود با تمام وجود به این آب و خاک خدمت می کنیم و اگر هم اجازه خدمت داده نشود، فقط در این کشور زندگی می کنیم و قصد خروج از کشور نداریم.

او افزود: از مقامات کشور می خواهم تا جلوی این تخریب ها بر علیه آیت الله را بگیرند. مگر بدخواهان از یک نفر باید چقدر بترسند که حتی پس از ارتحال او هم نسبت به بیتش بغض داشته باشند و دروغ بگویند و این فاصله را بین کسانی که دوستدار انقلاب هستند، زیاد کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.