رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی وحدت را رمز ماندگاری انقلاب دانست و گفت: به صورت رسمی ما در مجلس بحث گفت و گوی ملی را مطرح کردیم و امیدواریم این بحث جدی با تعاملی که با جریانات سیاسی داریم به وحدت به معنای واقعی توام با حفظ دیدگاه ها و هویت جریانات سیاسی بیانجامد.

محمدرضا عارف در راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار جماران در مورد ضرورت وحدت در مقابل دشمنان خارجی اظهار داشت: مواضع آمریکا جدید نیست و در طول سی و هشت سال پس از پیروزی انقلاب مردم ما عادت کردند به خصوص رئیس جمهور جدید آمریکا کم تجربه یا بی تجربه است و طبیعتا روزها و ماههای اول حرف های بی ربط می زند که ما باید عادت کنیم و عادت هم کرده ایم.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مهم این است که ما انسجام داخل کشور را حفظ کنیم، افزود: وحدت رمز پیروزی ما در انقلاب بود و رمز ماندگاری آن نیز هست و باید همه دست اندرکاران، مسئولان و گروههای سیاسی به این مسأله توجه کنند و به صورت ید واحده مسائل خود را دنبال کنند.

وی در مورد راهکار رسیدن به این وحدت نیز گفت: ما تعاملاتی را داشتیم و به خصوص در طول چند سال گذشته تقویت کردیم و  به صورت رسمی ما در مجلس بحث گفت و گوی ملی را مطرح کردیم و امیدواریم این بحث جدی با تعاملی که با جریانات سیاسی داریم به وحدت به معنای واقعی توام با حفظ دیدگاه ها و هویت جریانات سیاسی بیانجامد.

عارف تصریح کرد: ما نمی خواهیم هویت جریانات سیاسی را نفی کنیم؛ باید هویت حفظ شود اما توجه به منافع ملی داشته باشیم و در آن چهارچوب بتوانیم همکاری کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.