پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران مطرح شد :

اصلی ترین مراسم دهه فجر،سالروز ورود حضرت امام خمینی (س) خواهد بود

 

رئیس دفتر تولیت آستان امام خمینی تأکید کرد: تجلیل از خدمات ارزنده یار امام در برنامه های دهه ی فجر در نظر قرار گیرد.

به گزارش جماران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت امام خمینی (س) ، حجت الاسلام و المسلمین جوادی راد در جلسه ی ستاد دهه ی فجر انقلاب اسلامی استان تهران ضمن اشاره به فعالیت های 37 ساله ی نهادها و ارگان های مختلف در برگزاری دهه فجر انقلاب گفت : برگزاری این دهه به زنده نگه داشتن آرمان های امام و انقلاب و تداوم بیعت مردم با مقام معظم رهبری می انجامد.

وی که در حرم مطهر امام خمینی (س) سخن می گفت ، اظهار داشت : نسل های دوم و سوم انقلاب با وجود ابزارهای مختلف و نوین اطلاع رسانی هنوز اطلاعات دقیقی  از شکل گیری بزرگ ترین نهضت قرن که به رهبری حضرت امام خمینی (س) صورت گرفت ، ندارند و این وظیفه مسوولان و مدیران کشور را سنگین تر می کند . از این رو برگزاری این گونه مراسم ها ضمن آشناتر کردن نسل های جدید انقلاب به فرهنگ و علت نهضت امام (س) ، به جلوگیری از نقشه ی شوم دشمن در القاء کردن نیات شوم آن ها توسط رسانه های معاند نظام می انجامد.

....در ادامه ضمن تسلیت مجدد درگذشت یار امام ، تصریح کرد: آیت الله هاشمی در طول زندگی ، آبروی خود را صرف امام ، انقلاب امام ، اسلام و مقام معظم رهبری کردو فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و نیز مقام معظم رهبری در خصوص وی  موید این نکته است که وی به دلیل همین از خودگذشتگی ها  جایگاه ویژه ای در انقلاب ما دارد.

وی به این گفته آیت الله سیدحسن خمینی که در آن بیان داشته "هاشمی در میان ما زنده است. با ما خواهد ماند و در جان و روان ایران جریان خواهد داشت چرا که به فرموده امام، هاشمی زنده است چون نهضت زنده است. "اشاره وخاطر نشان کرد:نظیر این بیانات از زبان خیلی از انقلابیان قدیمی و یاران دیرین امام گفته شده که نشاندهنده نقش بی نظیر یار امام در انقلاب اسلامی است.

در ادامه نصرت الله لطفی قائم مقام جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامی داشت ایام دهه ی فجرگفت : اصلی ترین مراسم دهه ی مبارک فجر ، سالروز ورود امام (س) خواهد بود که در حرم مطهر حضرت امام خمینی (س) هر ساله برگزار می گردد.

وی با اشاره به هم زمان بودن مراسم 22 بهمن با دهه ی فاطمیه گفت : مراسم ویژه امسال با توجه به دهه ی فاطمیه رنگ و بوی معنوی تری به خود می گیرد و با محوریت حضرت زهرا (س) ، برنامه ریزی می گردد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.