نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه باید بجای دوقطبی‌های کاذب بر «دوقطبی کارآمدی-ناکارآمدی» تاکید کنیم، گفت: اصلاح‌طلبان از خدا می‌خواستند احمدی‌نژاد وارد عرصه انتخابات شود تا بتوانند بین او و دولت، دوقطبی کاذب بسازند.

به گزارش جماران به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در اجلاس دبیران استانی موتلفه اسلامی با بیان اینکه مطالبه اصلی جامعه از دولت آقای روحانی بیش از هر چیزی بهبود وضعیت اقتصادی است، اظهار کرد: دولت یازدهم در زمینه اقتصادی کارنامه قابل قبولی ندارد به همین دلیل می‌خواهد با طرح بازی‌های سیاسی و تولید دو قطبی‌های کاذب افکار عمومی را منحرف کند.

وی با تاکید بر اینکه ما نباید هیچگاه در زمینی که رقبا برایمان طراحی کرده‌اند بازی کنیم، گفت: جنجال‌آفرینی در موضوع کنسرت یا لغو سخنرانی یک نماینده از جمله مسائلی فرعی است که می‌خواهند با استفاده از آن، اذهان جامعه را به انحراف بکشانند.

بادامچیان افزود: ما نباید خودمان را وارد مسائلی کنیم تا افکار مردم از ضروریات اصلی کشور ازجمله اقتصاد و معیشت غافل شود.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از سیاست خارجی دولت یازدهم در زمینه واکنش منفعلانه به اقدامات خصمانه غرب بخصوص آمریکا، گفت: نخست وزیر انگلستان در شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران سخنرانی می‌کند اما از طرف دیگر دولت بجای اینکه پاسخ قاطعی به او بدهد، وزارت نفت با شرکت انگلیسی «شل» قرار داد نفتی می‌بندد.

وی به یکی از مباحث شهید بهشتی درخصوص «سیاسی‌کاری و مبارزه سیاسی» اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی می‌فرمود «سیاسی‌کاری خط سازش با دشمن است»، یعنی عده‌ای به اسم سیاست در مقابل دشمنان واهمه پیدا کرده و در نهایت سازش می‌کنند.

بادامچیان افزود: شهید بهشتی می‌فرمود «مذاکره با دشمن ایرادی ندارد اما به شرط اینکه نه امتیازی به او بدهی و نه امتیازی بگیری، بلکه باید با زبان قدرت با دشمنان سخن بگویی و او را مرعوب خود بسازی»؛ این سخن یعنی ما اصلا نمی‌توانیم مذاکره برد-برد با دشمن داشته باشیم.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه باید در جامعه بجای دوقطبی‌های کاذب بر «دوقطبی کارآمدی-ناکارآمدی» تاکید کنیم، گفت: اصلاح‌طلبان از خدا می‌خواستند احمدی‌نژاد وارد عرصه انتخابات شود تا بتوانند بین او و دولت، یک دوقطبی کاذب بسازند و از طرف دیگر اصولگرایان را وارد فضای این دوقطبی کنند.

وی در پایان تصریح کرد: هدف حزب موتلفه اسلامی از ورود به انتخابات ۹۶ جنگ و جدال کردن نیست بلکه بدنبال یک رقابت آرام، منطقی و سالم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.