با اتصال مشترکان هرمزگانی و بوشهری به شبکه اینترنت گمان می رود فرآیند اتصال دیگر استان ها نیز به تدریج آغاز شود.

اتصال اینترنت مشترکان هرمزگانی و بوشهری دقایقی پیش مجددا برقرار شد.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان به ایرنا گفت: شرکت مخابرات اینترنت مشترکان تجاری، اداری و خدماتی این استان را از دقایقی پیش وصل کرد. اینترنت مشترکان خانگی و تلفن همراه هم به‌ زودی وصل می شود ولی زمان آن مشخص نیست.

به گزارش جماران، سخنگوی کمسیون قضایی مجلس با بیان اینکه فضای موجود شرایطی را برای گسترش اینترنت داخلی ایجاد کرده است تاکید کرد که قطعی اینترنت موقتی است و بزودی وصل می‌شود.

همچنین نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:  با توجه به اینکه فضای کشور رو به بهبودی و شرایط پایداری حاکم شده است و همچنین دولت علیرغم دیر بودن و با تاخیر چند روزه اقداماتی انجام داد و یارانه اقشار آسیب‌پذیر را واریز کرد فضا مدیریت شده است و متناسب با این شرایط قطعا  تا دو روز آینده رفع محدودیت از اینترنت صورت خواهد گرفت.

دبیر شورای عالی مجازی نیز گفت: مسئولین به دنبال اتصال اینترنت در اسرع وقت هستند و امروز جلسه‌ای برای این موضوع برگزار می‌شود.

 

علی مطهری نیز  با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده برای دسترسی به اینترنت در پی برخی ناآرامی‌های مربوط به افزایش قیمت بنزین گفت: به نظر من ادامه قطع اینترنت با توجه به بازگشت آرامش به کشور ضرورتی ندارد.

وی افزود: مسئولیت این امر با وزیر کشور به عنوان رئیس شورای امنیت کشور است، اگر وزیر کشور بخواهد بر ادامه قطع اینترنت اصرار بورزد، مجلس عکس العمل نشان خواهد داد.

وبسایت نت بلاکز نیز در توییتی افزایش سطح دسترسی به اینترنت ایران به رقم  درصد را تایید کرد.

 

 

Capture

 

در همین رابطه مشترکان ADSL خانگی مازندران نیز به شبکه اینترنت جهانی متصل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
29 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.