تولیت آستان قدس رضوی حضور نیروهای جوان، انقلابی و متخصص در مسندها را موجب پیشرفت و حرکت پرشتاب رو به جلو خواند و ابراز کرد: باید برای مردم تبیین کنیم که اگر می‌خواهیم کشور یک حرکت پرشتاب روبه ‌جلو داشته باشد حضور نیروهای جوان، انقلابی، حزب‌اللهی و کارآمد در همه عرصه‌ها از جمله مجلس نیاز است.

به گزارش جماران،  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد مروی در حاشیه نشست هیئت‌های نظارت شورای نگهبان که صبح امروز در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، به توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف دشمن علیه ملت ایران و نظام مقدس اسلامی اشاره و ابراز کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون دو حربه «جنگ سخت» و «جنگ نرم» را علیه کشور ما در پیش گرفته است، «جنگ سخت» همان هشت سال تهاجم نظامی بود که بر ما تحمیل کردند و شاه‎بیت آن دفاع مقدس است، در آن جنگ تمام دنیا پشت سر صدام ایستاد، اما هیچ عایدی برای آن‌ها نداشت، لذا این نوع جنگ را کنار گذاشتند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن حربه «جنگ نرم» را علیه ملت ایران در پیش گرفته است، ابراز کرد: امروز دشمنان جنگ سخت را کنار گذاشته‌ و به متفکران، دانشمندان و تئوریسین‌های‌شان گفته‌اند ما باید به دنبال پیروزی بدون جنگ باشیم که همان «جنگ نرم» است.

تولیت آستان قدس رضوی ناامید کردن مردم را یکی از مؤلفه‌‌های اصلی «جنگ نرم» دانست و ابراز کرد: به لطف خداوند کشور ما از سرمایه‎های مختلف و متعددی برخوردار است، اما آن سرمایه اصلی که امام راحل(ره) و رهبری معظم انقلاب همواره بر آن تأکید داشته و دارند، حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب و اعتماد آن‌ها به نظام مقدس اسلامی است.

وی افزود: دشمن تلاش دارد حضور و اعتماد مردم نسبت به نظام مقدس اسلامی را کم‌رنگ کند، برای این هدف نیز از ابزارهای مختلف رسانه‌ای استفاده می‌کند، رسانه میدان جنگ نرم دشمن برای گرفتن پشتیبانی قدرتمند و تأثیرگذار مردم از نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با اشاره به سختی‌ها و چالش‌های اقتصادی که مردم به سبب تحریم‌های آمریکا با آن روبه رو هستند، تصریح کرد: مردم با چالش‌ها و سختی‌هایی در زندگی‌شان مواجه هستند که نمی‌توان آن را منکر بود، با این وجود به حمدلله مردم توجه دارند که باید بر اصل نظام و انقلاب بمانیم و حمایت کنیم، در تمام این سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی هرکجا ایستادگی و مقاومت کرده‌ایم، پیروز شده‌ایم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال قطعا پیروزی‌های بزرگی را نصیب این ملت خواهد کرد و شکی در آن نیست، ابراز کرد: این وعده و نصرت الهی است که هرگاه ملتی برای خدا و یاری دین الهی حرکت کند، خداوند کمک می‌کند.

تولیت آستان قدس رضوی حضور نیروهای جوان، انقلابی و متخصص در مسندها را موجب پیشرفت و حرکت پرشتاب رو به جلو خواند و ابراز کرد: باید برای مردم تبیین کنیم که اگر می‌خواهیم کشور یک حرکت پرشتاب روبه ‌جلو داشته باشد حضور نیروهای جوان، انقلابی، حزب‌اللهی و کارآمد در همه عرصه‌ها از جمله مجلس نیاز است، حضور جوان‌های انقلابی، کارآمد و متخصص که نسبت به انقلاب و کشورشان متعهد و دلسوز باشند، مؤثر است.

وی در ادامه با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) گفت: فردی از بصره خدمت امام صادق(ع) آمد، امام فرمودند مردم بصره نسبت به امامت و ولایت چگونه هستند؟ پاسخ داد مردم نسبت به امر امامت و ولایت معرفت کافی ندارند، امام فرمود بر شما باد جوان‌ها، بروید به سراغ جوان‌ها، که آن‌ها به سوی خیر پر شتاب‌ترند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر موضوع جوان گرایی، عنوان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب بر جوان‌گرایی تأکید دارند، دلیلش این حدیث امام صادق(ع) است؛ باید برای مردم تبیین کرد و توضیح داد که هرکجا نیروهای جوان، انقلابی، متعهد و دارای روحیه جهادی بودند ما در آن حوزه‌ها پیشرفت داشته‌ایم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.