دبیر کل حزب موتلفه اسلامی درباره تحریم وزیر امور خارجه ایران از سوی آمریکا گفت: تاکنون موتلفه برای تضعیف ظریف موضعی نداشته است، حتی زمانی که ایشان در مذاکره با جان کری بود علیه اش هیاهو نکردیم چون کسی که از طرف نظام با دشمن مذاکره می‌ کند، نباید تضعیف شود. این اقدام آمریکا هم نشانه بی تدبیری ترامپ و اطرافیان او است. البته در این رابطه نگاه‌ ها متفاوت است و برخی هم چون قبلا تند رفته بودند، دلشان نمی‌ آید از موضع خود برگردند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه در روحیه این حزب همیشه تعامل بوده، گفت: در جبهه پیروان خط امام و رهبری عضو هستیم اما در شورای وحدت عضو نیستیم و فقط همفکری می‌کنیم. به دلیل آنکه می‌خواهیم ائتلاف بزرگ را شروع کنیم با آنها تعامل داریم.

به گزارش خبرنگار جماران، اسدالله بادامچیان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار حزب موتلفه اسلامی گفت: در روحیه موتلفه همیشه تعامل بوده . هیچ وقت برخوردهای حزبی و جناحی نداشته ایم. همه سلیقه های سیاسی محترم است؛ به شرط اینکه در چهار چوب قانون اساسی، برای اسلام و انقلاب کار کنند.

دبیر کل موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم باید مجلس گام دوم باشد، افزود: گام دوم انقلاب دوره ای است که مشکلات کشور حل می شود و به عنوان کشوری شاد و آباد و بهتر از اکنون به پیش خواهد رفت و در جهان منادی صلح و آبادی خواهد بود. 

وی با بیان اینکه برای صحبت کردن در مورد مشارکت مردم در انتخابات زود است، اظهار داشت: حزب ما یک مدیریت دائم انتخاباتی دارد. برای انتخابات اخیر نیز با جامعه روحانیت مبارز و آقای حدادعادل و همه تشکل‌ها در ارتباط هستیم تا بتوانیم به ائتلاف بزرگ برسیم.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره فعالیت جمنا نیز گفت: جمنا هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که جبهه است یا حزب؟ بحث و گفت و گو درباره آن زیاد است و ما موضع گیری نداشتیم. هر مجموعه ای می تواند فعالیت کند و ان شاء الله آنها هم بتوانند به صورت قانونی برای ملت کار کنند. ما حزب تعاملیم و با همه در جهت وحدت فعالیت داریم.

وی در پاسخ به سوال جماران در خصوص عضویت موتلفه اسلامی در شورای وحدت، اظهار داشت: در جبهه پیروان خط امام و رهبری عضو هستیم اما در شورای وحدت عضو نیستیم و فقط همفکری می‌کنیم. به دلیل آنکه می‌خواهیم ائتلاف بزرگ را شروع کنیم با آنها تعامل داریم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی درباره آسیب شناسی اصولگرایان برای انتخابات پیش رو، اظهار داشت: آسیب‌ شناسی را همه مجموعه‌ ها انجام می‌ دهند، خود شما در رسانه نیز موضوعات را آسیب‌ شناسی می‌ کنید. ما هم در موتلفه، آسیب‌ شناسی‌ هایی را انجام داده‌ ایم. علاوه بر این موضوع، طراحی برای آینده هم امری مهم محسوب می‌ شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره تحریم وزیر امور خارجه ایران از سوی آمریکا گفت: تاکنون موتلفه برای تضعیف ظریف موضعی نداشته است، حتی زمانی که ایشان در مذاکره با جان کری بود علیه اش هیاهو نکردیم چون کسی که از طرف نظام با دشمن مذاکره می‌ کند، نباید تضعیف شود. این اقدام آمریکا هم نشانه بی تدبیری ترامپ و اطرافیان او است. البته در این رابطه نگاه‌ ها متفاوت است و برخی هم چون قبلا تند رفته بودند، دلشان نمی‌ آید از موضع خود برگردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.