گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

واکنش جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله(ع) سپاه به تحریم ظریف

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: پمپئو یا ترامپ یک روز می گویند خواهان مذاکره هستند و یا مایلند به تهران بیایند اما می بینیم که روز بعد کسی که با آمریکا مذاکره کرده و رئیس دیپلماسی کشور است را تحریم می کنند. این اتفاقات نشان دهنده گیج بودن مسئولین سیاسی آمریکا و کسانی است که همراه آمریکا هستند.

پایگاه خبری جماران: سردار محمداسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله(ع) در واکنش به تحریم وزیر امور خارجه کشورمان توسط آمریکا به خبرنگار جماران گفت: آمریکایی ها مستاصل شده اند. آنها نمی دانند که چه تصمیمی بگیرند. پمپئو یا ترامپ یک روز می گویند خواهان مذاکره هستند و یا مایلند به تهران بیایند اما می بینیم که روز بعد کسی که با آمریکا مذاکره کرده و رئیس دیپلماسی کشور است را تحریم می کنند. این اتفاقات نشان دهنده گیج بودن مسئولین سیاسی آمریکا و کسانی است که همراه آمریکا هستند. اینجاست که باید بگوییم آمریکایی ها مستاصل شده اند و نیز تصمیماتی می گیرند که در نهایت به ضرر خودشان تمام می شود.

 

کوثری در پاسخ به اینکه برخی معتقدند ظریف قبل از تحریم شدن توسط آمریکا، توسط تخریب های برخی نیروهای داخلی تحریم شده است گفت: من این را قبول ندارم. من در مجلس با ایشان زیاد بحث می کردم؛ مسائل باید بیان شوند و باید واقعیت و حقیقت را بگوییم. مطالبی که درباره آقای ظریف بیان شده است به قبل برمی گردد و ایشان باید نقد می شد.

 

وی افزود: آمریکا کار بسیار خبیثانه ای علیه رئیس دیپلماسی کشور انجام داده است. همه باید یکپارچه این مساله را تایید کنیم و به آمریکایی ها بگوییم کارتان بسیار بچگانه بود که رئیس دیپلماسی یک کشور را تحریم کنید؛ این کار برای آمریکایی ها هیچ نتیجه ای ندارد.

 

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله(ع) سپاه گفت: اکنون همه پشت سر آقای ظریف قرار گرفته اند. اگر هرکسی در جایی اشتباهی داشته باشد حتی اگر من باشم نباید این اشتباه را به همه چیز وصل کنیم. اما اگر در جایی می بینیم دشمن دارد علیه ما، منافع ما و علیه افرادی که خدمت می کنند کار می کند و ضرر می زند همه باید یکی شویم.

 

کوثری این تحریم ها را بی اثر خواند و گفت: این تحریم ها اثری ندارد. آمریکایی ها آنقدر آمده اند و این شخص و آن شخص یا بعضی کالاها را تحریم کرده اند، اما ما دیده ایم که اتفاقا در همان مقطع تحریم ها پیشرفت های بسیاری خوبی به دست آورده ایم. لذا نیروهای ما نباید از این مساله واهمه داشته باشند که البته کسی واهمه ای ندارد و باید محکم تر و مصمم تر این مسیر را ادامه دهیم؛ در این صورت قطعا به موفقیت های بزرگتری دست پیدا می کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.