نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: شما به شهر تربت جام آمدید و به مردم گفته اید نماینده شما انقلابی نیست و نامه جمع کنید تا رد صلاحیت شود. آقای کریمی قدوسی آن زمانی که اجداد شما بستگان شما از افغانستان به ایران حمله می کردند ما ایرانی بودیم و از ایران دفاع می کردیم.

به گزارش جماران، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی به شدت از کریمی قدوسی انتقاد کرد و گفت: چه کسی به شما اجازه داده است به وزیر و رییس جمهور و نماینده مجلس حمله کنید.

وی گفت: تذکر من به آقای جواد کریمی قدوسی نماینده مردم شریف مشهد است. کسانی که از ایشان حمایت کردند تا این وضع در مملکت ایجاد شود. یکی بچه گرگ می پرورید، چو پرورده شد خواجه هم بر درید.

 

 

رحیمی جهان آبادی گفت: طالبان یک قیف داشت که بر ریش مردان می گرفت ببیند اندازه ریش آنها استاندارد است یا نه! مردم را کتک می زد اگر ریش با آن قیف طالبان استاندارد نبود. شما چکاره مملکت هستید که به وزیر، به رئیس جمهور و حالا به نماینده مردم در مجلس می تازید و ما را غیرانقلابی می نامید و خطاب می کنید؟!

نماینده تربت جام ادامه داد: شما به شهر تربت جام آمدید و به مردم گفته اید نماینده شما انقلابی نیست و نامه جمع کنید تا رد صلاحیت شود. آقای کریمی قدوسی آن زمانی که اجداد شما بستگان شما از افغانستان به ایران حمله می کردند ما ایرانی بودیم و از ایران دفاع می کردیم.

این عضو حزب کارگزان گفت: چه کسی به شما شناسنامه ایرانی داده است، چه کسی به شما اجازه داده است به ارکان نظام بتازید، چند روز سابقه جبهه دارید، چندتا عملیات شرکت کرده اید که به درجه سرداری رسیدید؟ از کی شما ایرانی شدید که ما ایرانی نبودیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.