یادگار امام در پی درگذشت یکی از شاگردان خود، پیام تسلیتی را خطاب به خانواده او صادر و ضمن تسلیت به خانواده داغدارش، برای او غفران واسع الهی را مسألت کرد.

به گزارش جماران، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید قاسم هاشم پور به این شرح است:

«خبر درگذشت تأسف برانگیز برادرم حجت الاسلام سید قاسم هاشم پور(طاب ثراه) بسیار باعث تأثر شد. روحانی ثابت قدم و ارزشمندی که اعتقادات خویش را فدای منافع زودگذر نمی کرد و همواره در عهد خویش با امام بزرگوار ما و راه او استوار ماند.

مصیبت این فقدان را به خانواده محترم ایشان که داغدار مرگ ناگهانی او و همسر مکرمه اش هستند، تسلیت می گویم و برای او و همسر گرامی اش غفران واسع الهی را مسألت دارم. خدایش بیامرزد و در اعلی علیّین سکنی دهد.

سید حسن خمینی

23/4/98»

photo_2019-07-15_15-11-57

حجت الاسلام و المسلمین سید قاسم هاشم پور یکی از شاگردان سید حسن خمینی بود که عصر روز شنبه(22 تیر ماه) در  یک سانحه تصادف رانندگی به همراه همسرش از دنیا رفت.

مراسم تشییع پیکر او ساعت 17 امروز(دوشنبه 24 تیر ماه) از یاسوج به سمت زادگاهش در روستای کریک برگزار می شود. حجت الاسلام و المسلمین احسانی، از طرف یادگار امام به همراه هیأتی در این مراسم شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.