آیت الله صادق آملی لاریجانی با پیوستن به راهپیمایان روز جهانی قدس، همراه با مردم روزه دار تهرانی، جنایات رژیم اشغاگر قدس و توطئه معامله ی قرن را محکوم کرد.

به گزارش جماران، آیت الله صادق آملی لاریجانی روز جمعه 10 خردادماه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همگام با مردم روزه دار تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.

آیت الله صادق آملی لاریجانی با توجه به نامگذاری روز قدس که به دعوت حضرت امام خمینی (ره) بنیان نهاده شد، گفت: الحمد الله به فضل الهی، ملت ما هر سال، حضورش در راهپیمایی روز قدس با شکوه تر و با صلابت تر شده و این فشارهایی که تا کنون آمریکایی ها بر ملت ما روا داشته اند، هیچ اثری نداشته اند، بلکه حرکت ملت ایران و ملت های مسلمان منطقه علیه رژیم صهیونیستی تشدید شده است. 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مساله فلسطین، گفت: پیام روشن حرکت مردم بصیر ما، به رژیم صهیونیستی و خصوصا آمریکا و حامیانش در منطقه این است که مساله فلسطین قابل فراموش شدن نبوده چرا که با هویت ملت های مسلمان گره خورده است و مردم ملت های مسلمان هیچگاه اجازه جدا شدن سرزمین اسلامی فلسطین را نخواهند داد. معامله ی قرنی در کار نیست و این تخیلات شیطانی هیچ وقت محقق نخواهد شد. 
وی افزود: ملت های مسلمان بیدار و بصیر هستند و حل مساله را در یک صورت محقق می دانند که مردم فلسطین به سرزمین خود بازگردند. رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و غاصب است و هیچ حقی در آن سرزمین ندارد. 
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به حضور شکوهمند ملت روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس گفت: باید از ملت بیدار، رشید و بصیر ایران اسلامی که پرچمدار حمایت از مظلوم در منطقه و بویژه حمایت از مردم فلسطین را رهبری کرده اند، قدردانی و تشکر کنیم و از خداوند بابت این الطاف خفیه و نعماتی که بر ملت مسلمان ما ارزانی داشته شاکر باشیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.