علاءالدین بروجرودی در گفت و گو با خبرنگار جماران، گفت: شرکت در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) یک وظیفه است و شکی نیست که ایشان بنیانگذار جمهوری اسلامی هستند و همه ما مدیون امام هستیم و باید با شکوه هرچه بیشتر مراسم بزرگداشت ایشان را برگزار کنیم.

محسن هاشمی رفسنجانی نیز در این باره گفت: با توجه به اینکه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی هستند و همیشه وحدت جامعه با حضور ایشان حفظ می‌شد، امروز نیز شرکت در مراسم ارتحال ایشان می‌تواند همان اثر را داشته باشد و همچنان که ما روز قدس را بزرگداشتیم، باید سالروز ارتحال ایشان را نیز باشکوه‌تر برگزار کنیم و همه دور تفکرات ایشان جمع شویم.

همچنین محمدرضا عارف نیز در این رابطه گفت: حضرت امام، سمبل وحدت بودند و تمام فرمایشات ایشان از قبل و بعد از انقلاب اسلامی حول همین محور بود. ما اگر بخواهیم به آرمان‌هایی که داریم برسیم باید وحدت را به ویژه در دنیای اسلام حفظ کنیم. خوشبختانه امام در داخل کشور موفق شدند این وحدت را که دستاوردش پیروزی انقلاب بود، به وجود آورند.

رئیس فراکسیون امید مجلس افزود: روز قدس نیز با همین منظور نامگذاری شد تا عاملی باشد برای وحدت کشورهای اسلامی حول یک محور که همان آزادی قدس عزیز است. امیدوارم امسال نیز مردم با شرکت پرشور خود در سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، وفاداری به امام و آرمان‌های انقلاب را بار دیگر نشان دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.