رئیس مجلس شورای اسلامی از صدا و سیما خواست از طرح مسائل اختلافی بین مذاهب پرهیز کند.

به گزارش جماران، علی لاریجانی در جلسه علنی صبح امروز شنبه مجلس در واکنش به تذکر نماینده محلات در خصوص طرح مسائل اختلافی از صدا و سیما گفت: صدا و سیما باید از طرح مسائل اختلافی بین مذاهب پرهیز کند و همه رسانه‌ها نیز باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.

علیرضا سلیمی نماینده محلات در تذکری گفت: صدا و سیما در پخش زنده خود دقت لازم را داشته باشد افرادی که دعوت می‌کنند باید عاقل و دور اندیش باشند و مصالح ملی را رعایت کنند. گاهی ادبیات مجریان کوچه و بازاری است و گاهی مسائل اختلاف انگیز مذهبی از آنتن زنده پخش می‌کنند که به مصلحت نیست.

همچنین نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس خواستار برخورد ریاست صدا و سیما با فرد هتاک به خلفای راشدین شد.

رحیمی جهان ابادی نماینده تربت جام نیز گفت:

تاکی قرار است در این کشور به مقدسات اهل سنت توهین شود؟ چرا باید صدا و سیمایی که از بیت المال استفاده می‌کند چرا باید اجازه داشته باشد تیشه به ریشه وحدت مملکت بزند؟ همسر پیامبر مادر مومنان است چرا باید صدا و سیما به مادر مومنان بی‌حرمتی کند.

 

به گزارش جماران، شبکه 5 سیما،  ویژه برنامه ای را منتشر کرده است که در ان یک مداح الفاظ رکیکی را نسبت به خلفای اهل سنت به کار می برد که این اقدام با واکنش های بسیاری مواجه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.