گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

دبیرکل اوپک: تمام مردم جهان از برکات وجود امام خمینی(س) بهره مند هستند

محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت(اوپک) روز جمعه 13 اردیبهشت 1398 با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) نسبت به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ادای احترام کرد.

دبیر کل اوپک با تأکید بر اینکه تمام مردم جهان از برکات وجود امام خمینی(س) بهره مند هستند، گفت: امام خمینی(س) برای همیشه در قلب و ذهن ما هست.

محمد سانوسی بارکیندو در گفت و گو با خبرنگار جماران، با ابراز خوشحالی از زیارت حرم مطهر امام خمینی(س) اظهار داشت: امام خمینی(س) تمام زندگی خود را نه تنها صرف مردم ایران کردند، بلکه تمام مردم مسلمان هم از فرمایشات ایشان بهره مند شدند و حتی می توان گفت که تمام مردم جهان، فارغ از قومیت و تفاوت هایشان، از برکات وجود ایشان بهره مند هستند.

دبیرکل اوپک افزود: برای بسیاری از ما که یا برای مأموریت کاری و یا برای سفر تفریحی به جمهوری اسلامی ایران سفر می کنیم، واقعا یک امتیاز است که از این حرم مطهر بازدید کنیم. ما به درگاه الهی دعا می کنیم که این توفیق را نصیب ما کند که هر زمان به ایران آمدیم بتوانیم به این حرم مطهر بیاییم و اینجا را زیارت کنیم.

وی تأکید کرد: امام خمینی(س) برای همیشه در قلب و ذهن ما هست و همیشه در دعاها مسألت می کنیم که خداوند متعال ایشان را در بهشت قرار دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.