​معاون اول رییس جمهور به منظور سخنرانی در هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت، دقایقی پیش وارد جزیره کیش شد.

به گزارش جماران؛ دکتر اسحاق جهانگیری دوشنبه شب در بدو ورود به فرودگاه کیش از سوی مدیرعامل منطقه آزاد کیش مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور قرار است فردا در هفتمین نشست منطقه ای مجمع جهانی سلامت در خصوص ظرفیت های نظام سلامت ایران و برنامه های دولت برای ارتقاء جایگاه سلامت در کشور سخنرانی کند.

شرکت در جلسه ای با حضور مدیران مناطق آزاد کشور و تبیین برنامه ها و رویکردهای دولت برای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت مناطق آزاد در جهت توسعه اقتصادی و مقابله با تحریم ها از دیگر برنامه های دکتر معاون اول رییس جمهور در این سفر خواهد بود.

گفتنی است هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت، برای نخستین بار در منطقه غرب آسیا به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود و فرصت کم نظیری برای تبادل تجربیات ارزشمند حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران با دنیا را فراهم کرده است.

شعار امسال این رویداد بین المللی «مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به‌سوی پوشش همگانی سلامت است» و یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست تبادل تجربیات برای کشورهایی است که با درآمد متوسط، محدودیت منابع و افزایش تقاضا برای خدمات سلامت روبه‌رو هستند تا خدمات سلامت ارزان، با کیفیت و عادلانه ارائه شود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این سفر معاون اول رییس جمهور را همراهی می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.