به گزارش جماران، اسحاق جهانگیری در جلسه ستاد بحران استان گلستان با انتقاد از در صحنه حضور نداشتن استاندار این استان، از برکناری وی و انتخاب معاون عمرانی استاندار به عنوان سرپرست جدید این استانداری خبر داد.

 سید مناف هاشمی استاندار گلستان که به گفته وزیر کشور به دلیل مشکلات خانوادگی در خارج از ایران به سر می برد، به سبب حضور نداشتنش در بحران پیش روی مردم گلستان انتقادات بسیاری را متوجه خود کرده است. 

شاید در پی این انتقادات بود که دادستان گلستان گفت: بعد از فروکش کردن سیلاب، اهمال و کوتاهی های احتمالی که سبب تشدید خسارت ها و سیلاب شده است بررسی و با مسئولان متولی برخورد قضایی می شود.

رییس قوه قضاییه نیز در دستوری به رییس سازمان بازرسی خواستار بررسی هرگونه قصور شد. 

ظاهرا دولتی ها هم از نبود مناف هاشمی چندان راضی نیستند. دبیر شورای اطلاع رسانی دولت غیبت استاندار گلستان را نقصی آشکار و گلایه های مردم را به حق قلمداد کرد.

 

محمود صادقی به سایت انتخاب گفته است: به مردم قول می دهم با مناف هاشمی و وزیر کشور برخورد کنم. وی همچنین در توییتر خود از لابی گری استاندار گلستان برای کسب سمت های بالاتر خبر داده است. 

از سوی دیگر در اردوگاه اصولگرایان عزت الله ضرغامی از مخاطبان خود خواسته که مناف هاشمی را فراموش کنند و از رییس جمهور بخواهند در منطقه حضور پیدا کنند.

اکنون مناف هاشمی در تماس با برنا، خروج خور را از کشور  به دلیل درمان بیماری خود که آن را ناشی از دوران جنگ می داند، عنوان کرده. بایستی دید واکنش کاربران فضای مجازی به این موضوع چه خواهد بود. 

 

همچنین وی از خبرآنلاین خواسته فضا را مثبت کند تا او به منطقه برود. 

آنچه که سوال است تفاوت اظهارات وی در خصوص خروجش از کشور می باشد، چراکه رحمانی فضلی مشکلات خانوادگی را دلیل این امر دانسته و خود او مشکلات جسمی. 

 

اما مناف هاشمی کیست؟

 نگاهی به سوابق مناف هاشمی نشان می دهد که وی با با تمام جریانات سیاسی سال های اخیر رابطه خوبی داشته و دارای سمت های گوناگون بوده است

 بررسی سوابق هاشمی نشان می دهد که وی معاون محمدباقر قالیباف بوده و پیش از آن نیز در زمان شهرداری وی، دارای سمت های مختلف دیگری بوده است. 

 

 مناف هاشمی سپس به وزارت ورزش می رود و معاون محمود گودرزی در این وزارت خانه می شود.

 هاشمی بعد از وزارت ورزش استاندار گلستان شده است. 

  آنطور که خبرگزاری هاری فارس، تسنیم و باشگاه خبرنگاران نوشته اند، وی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری انستیتوی کارولینسکا سوئد که همین موضوع نیز باث انتقاد برخی کاربران شده چرا که این انیستیتو از اساس رشته های پزشکی مانند  بیوشیمی، ژنتیک و داروسازی و ... را ارائه می دهد. 

photo_2019-03-23_20-46-12

البته این سوابق در سایت استانداری گلستان نیز در مورد وی درج شده است و بایستی منتظر ماند تا توضیحات استاندار معزول را بشنویم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.