گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

دادستان پیشین کلّ انقلاب: رئیسی به قوه قضاییه انضباط دهد

امروز بسیاری از مردم آنقدر مأیوس شده اند که گاهی از حق خود می گذرند و می گویند از حق خودمان بگذریم بهتر از این است که در اتاق های دادگستری آواره شویم. این در نظام جمهوری اسلامی یک مشکل است و آقای رئیسی در این راستا باید در دادگستری ها نظم و انضباط ایجاد کنند.
آیت الله موسوی تبریزی

آیت الله سیدحسین موسوی تبریزی، دادستان پیشین کلّ انقلاب معتقد است نظم و انضباط دادن به قوه قضاییه باید در اولویت رئیس جدید قوه قضاییه باشد.

 

سید حسین موسوی تبریزی در گفت و گو با خبرنگار جماران،  در پاسخ به این سوال که حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی باید چه مسائلی را در اولویت کاری خود در قوه قضاییه قرار دهد گفت: آقای رئیسی خودشان اطلاعاتشان از داخل قوه قضاییه از من بیشتر است. مهمترین مشکل مردم زیاد بودن پرونده ها، معطل شدن در ادارات و اتاق های دادگستری و طول کشیدن زمان شکایت هاست که گاهی تا 9-8 سال می رسد. آنطور که در اسلام آمده و مولا امیرالمومنین (ع) در نامه به مالک اشتر و جاهای دیگر می فرمایند که بهتر است حق هرچه زودتر به صاحبش برسد. آقای رئیسی این مشکلات را حل کنند و دنبال این باشند که جلوی کارچاق کن ها، رشوه بگیران و دلالانی که می خواهند با رقم های بالا حق را باطل جلوه دهند بگیرد. خود آقای رئیسی این ها را بهتر می داند.

 

او ادامه داد: امروز بسیاری از مردم آنقدر مأیوس شده اند که گاهی از حق خود می گذرند و می گویند از حق خودمان بگذریم بهتر از این است که در اتاق های دادگستری آواره شویم. این در نظام جمهوری اسلامی یک مشکل است و آقای رئیسی در این راستا باید در دادگستری ها نظم و انضباط ایجاد کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.