معاون اول رییس جمهور به منظور سخنرانی در مراسم ۲۲ بهمن شیراز و افتتاح چند طرح عمرانی دقایقی پیش وارد شیراز شد.

به گزارش جماران؛ اسحاق جهانگیری عصر امروز (یکشنبه ) در بدو ورود به فرودگاه شیراز از سوی استاندار و جمعی از مدیران استان مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور قرار است فردا در مراسم 22بهمن در جمع مردم شیراز سخنرانی کند.

افتتاح ایستگاه مترو امام حسین (ع)، افتتاح تقاطع غیرهمسطح جوادیه و تقاطع امیرکبیر ـ مطهری و زیارت حرم احمد بن موسی (ع) نیز از برنامه های معاون اول رییس جمهور در این سفر دو روزه خواهد بود. 

دکتر جهانگیری همچنین پس از ورود به شیراز در گفتگو با خبرنگاران هدف از انجام این سفر را شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن همراه با مردم شیراز عنوان کرد و افزود: طرح ها و پروژه هایی نیز در سطح شهر شیراز قرار است به بهره برداری برسد که در مراسم افتتاح این طرح ها شرکت خواهم کرد. 

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ویژگیهای خاصی برخوردار است تصریح کرد: آمریکایی ها تبلیغات گسترده ای انجام داده بودند که ملت ایران قادر نخواهد بود جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار کند و در همین راستا در سال جاری فشارهای سنگینی را وارد کردند تا بتوانند ملت ایران را خسته کنند و از نظر خودشان اتفاقاتی در کشور رخ دهد. 

وی افزود: به فضل الهی ملت ایران مراسم 22 بهمن را با سرفرازی، شکوه و عظمت برگزار خواهد کرد و حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن این پیام را به دنیا منتقل خواهد کرد که ملت ایران بر انقلاب اسلامی و توسعه کشور پافشاری و بر آرمان های امام و رهبری اصرار دارد و حتماً این مسیر را با سرفرازی هر چه بیشتر ادامه خواهد داد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.