رئیس دفتر رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد تا در جریان بازدیدها و جلسات سفرش به مناطق سیلزده غرب و جنوب کشور، درباره راههای کمک به مردم آسیب دیده از سیل و راهکارهای کاهش خسارات در رخدادهای مشابه احتمالی نتایج مفیدی حاصل شود.

به محمود واعظی  در بدو ورود به لرستان در گفتگو با خبرنگاران درباره برنامه های دیدارش از مناطق سیلزده جنوب و غرب کشور گفت: متاسفانه حوادث غیرمترقبه گاه و بیگاه در مناطق مختلف کشورمان اتفاق می افتند. وقتی بارندگی نباشد، دغدغه و گرفتاری کشور خشکسالی و فکر ما مشغول کشاورزان است که برای کشت و کارشان مشکل نداشته باشند.

وی افزود: امسال به لطف خدا وضعیت کلی بارندگی در کشورمان بهتر بوده و در استان لرستان نیز وضعیت بارندگی خوب بوده اما در بارندگی اخیر متاسفانه وقوع سیل باعث وارد آمدن خسارت به عده ای از هموطنان مان شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه سفر وی برای سرکشی به مناطق سیلزده به دستور  دکتر روحانی انجام شده است، اظهار داشت: به دستور و به نمایندگی از رئیس جمهور خدمت مردم عزیز مناطق سیلزده رسیدیم تا همراه مسئولین استان و مسئولان ذیربط از دستگاههای مختلف اجرایی و رئیس ستاد بحران کشور وضعیت را بررسی و برآوردی از میزان خسارات وارد آمده تهیه کنیم.

رییس دفتر رییس جمهوری در فرودگاه خرم آباد به خبرنگاران گفت: سخنگوی هیات دولت بزودی معرفی می شود و باید در نظر گرفت که اصل کار پاسخگویی به افکار عمومی است.

 ریاست محترم جمهوری به وزیران و معاونین خود دستور داده است که روزانه پاسخگوی مردم از طریق رسانه ها باشند.

 تنها بازدید از مناطق سیل زده مدنظر نیست؛ مشکلات مردم در این حادثه را لمس خواهم کرد و راه های برطرف کردن مشکلات مردم بررسی می شود ، همچنین ارزیابی وضعیت از سیلاب صورت می گیرد تا بتوان در آینده میزان خسارت را کاهش داد. 

 نمایندگانی از وزارتخانه های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی همچنین سازمان برنامه ریزی و بودجه در این سفر حضور دارند و نسبت به خدمت رسانی به مردم اقدام خواهند کرد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.