همچنین فرهیختگان ویدئویی منتشر کرد که در ان طهرانچی در بین دانشجویان حضور یافته است.

به گزارش جماران، خبرگزاری برنا با انتشار این ویدئو مدعی شد یکی از مسولین ارشد دانشگاه آزاد دانشجویان معترض را با خودرو زیر گرفته و دو نفر را نیز مجروح کرده است.

همچنین این خبرگزاری با انتشار تصویر یک آمبولانس نوشت: این آمبولانس برای انتقال مجروحان حادثه وارد دانشگاه شده است.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری (معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی)  در واکنش به خبر زیر گرفتن چند دانشجو توسط خودروی یکی از مسئولان دانشگاه آزاد گفت: این مسائل ساختگی است و می‌خواهند فضا را ملتهب کنند.

وی با تکذیب این خبر گفت: مگر فقط یک ماشین در محوطه دانشگاه وجود دارد؟ صدها ماشین در اینجا هستند.این مساله به هیچ وجه صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم.

همچنین فرهیختگان ویدئویی منتشر کرد که در ان طهرانچی در بین دانشجویان حضور یافته است.

روایت خبرگزاری ایسنا به نقل از یک دانشجو از ماجرای تصادف خودروی تندر90 با دانشجویان معترض دانشگاه آزاد

اینکه گفته می‌شود وسیله نقلیه حامل رییس دانشگاه آزاد با دانشجویان برخورد کرده، با توجه به مدل ماشین رییس دانشگاه، نمی‌تواند صحت داشته باشد.

این خودرو سعی داشت از محل بلوک‌های آموزشی، مسیر دانشگاه را بپیماید که دانشجویان تحصن کننده در مسیر، مانع حرکت آن شدند. این کارمند دانشگاه با دانشجویان بگو مگو کرده و سرانجام سعی کرد از میان آنها عبور کند که در این حین با دانشجویان برخورد کرده و صدای جیغ و فریاد وحشتناکی به گوش ما رسید.

خودرویی که با دانشجویان برخورد کرده متعلق به رییس دانشگاه آزاد نبوده، در جریان این برخورد دو دانشجو دچار مصدومیت جزئی شدند/ ایسنا

حجم ویدیو: 1.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.