از صبح امروز اخبار ضدونقیضی در خصوص وضعیت جسمانی آیت الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خبرگزاری ها منتشر شد.

به گزارش جماران، خبرگزاری ایرنا در مصاحبه ای با رییس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) با رد خبر درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی نوشت: ایشان در وضعیت کما هستند و سطح هوشیاری پایین دارند.

همچنین خبرگزاری ایسنا، نوشت: تا این لحظه خبر درگذشت آیت الله هاشمی‌شاهرودی تایید نشده است.

شبکه خبر صدا و سیما ساعاتی پیش در بخش خبری زنده با تایید خبر درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: آیت‌الله هاشمی شاهرودی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشته است. شبکه خبر لحظاتی پس از اعلام خبر فوت آیت‌الله هاشمی شاهرودی در زیرنویس این شبکه نوشت: رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت آیت‌الله شاهرودی را تکذیب و اعلام کرده که حال ایشان به شدت وخیم است.

خبرگزاری فارس نیز که پیش از این خبر درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را منتشر کرده بود، در گفت وگویی با یکی از اعضای تیم پزشکی نوشت: از لحاظ پزشکی امکان حیات ایشان وجود ندارد اما خبر فوت را باید خانواده ایشان اعلام کنند.

خبرگزاری تسنیم در گزارشی اعلام کرد «آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت و به لقاءالله پیوست. وی به دلیل تشدید بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود.»

Untitled-1

همچنین خبرگزاری مهر که پیش از این خبر درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را اعلام کرده بود، نوشت:

«دقایقی پس از انتشار خبر درگذشت
رئیس بیمارستان حال آیت‌الله هاشمی شاهرودی را وخیم خواند»

q4hwlfmw

باشگاه خبرنگاران جوان هم که خبر درگذشت آیت الله شاهرودی را اعلام کرده بود، با تکذیب این خبر، نوشت: «علیرغم اینکه رسانه‌ها خبر از درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی خبر داده بودند اما  رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی را تکذیب کرد.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.