یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

درحاشیه انتصابات فامیلی؛

وقتی کسی را با بیل خاموش می کنند!

پایگاه خبری جماران: نقل است که فردی آتش گرفته بود، پس از خاموش کردن او و انتقال وی به بیمارستان، پزشک خطاب به همراهان او گفت این فرد 10 درصد سوختگی دارد و 90 درصد کوفتگی.

همراه بیمار در پاسخ گفت: آقای دکتر او را با بیل خاموش کردیم!

حکایت این داستان بیشتر به وزیر صنعت و معدن می ماند. رییس جمهور که از زمین و زمان برایش می بارد، تنها بلایی که فکرش را هم نمی کرد سرش آمد و به نوعی می توان گفت علاوه بر سوختگی شدید دچار شکستگی توسط بیل هم شد. 

شاید تا دیروز که از یکی از معاونان همین وزیر پرده از حقیقت ماجرا برداشت، نیازی نمی دیدم راجع به داماد سالاری صورت گرفته چیزی بنویسم اما روایتی که شنیده ام شاید در قضاوت های شما سهیم باشد. 

پس از انتقادات فراوان به وزیر صمت در خصوص انتصاب شاه داماد، او بدون توجه به هشدارهای دور و نزدیک و افکار عمومی دست معاون جدید خود را گرفت به جلسه ی وزارت خانه برد. آنجا آقای رحمانی با شور و شعف فراوانی گفته است: به ولای علی کسی برای انتصاب ایشان به من توصیه ای نکرد، من آقای مهدی زاده را چون همشهری خودم بوده، منصوب کردم»

دو جفای صورت گرفته توسط وزیر تازه کار مشهود است، اول بحرانی که برای رییس جمهور تراشید و دوم همشهری سالاری به جای شایسته سالاری. 

نکته مهم دیگر رغبت خود شاه داماد به این انتصاب است، وی باید مراعات حال پدر همسر را می کرد و حتما بایستی بابت این خطا پاسخ گو باشد.

مسئله ی آخر که شایان توجه بود ولی متاسفانه به آن وقعی ننهاده شد، عدم ورود رییس جمهور به این ماجرا بود، ای کاش آقای روحانی قاطعیت خود را در برخورد با این قضیه که همگان را دلخور کرده، نشان می داد

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.