برخی چهره ها و فعالان سیاسی به انتخاب پیروز حناچی از سوی اعضای شورای شهر تهران به عنوان شهردار جدید تهران واکنش نشان دادند.

به گزارش جماران، برخی از این واکنش ها به شرح زیراست: 

 

رمضان زاده: خوشحالم از اینکه فردی که به پاکدستی و دوری از حاشیه های سیاسی مشهور است به عنوان شهردار تهران انتخاب شد.

محمدرضا بادامچی: تصمیم مسئولانه شورای شهر در سومین انتخاب نفس‌گیرِ شهردار تهران، امیدبخش بود. انتخاب مدیری متخصص، توانمند و اصلاح‌طلب جای تحسین دارد. ضمن تبریک به برادر عزیزمان جناب آقای  پیروز حناچی، توفیق ایشان را در اداره بهتر شهر و جلب رضایت  شهروندان، از خدای متعال مسئلت می‌داریم.

محمود صادقی: انتخاب پیروز  حناچی به عنوان شهردار تهران نویدبخش حاکمیت مدیریتی تخصصی، منضبط، قانونمند و شفاف در پایتخت است; امید است در این دوره حق تقدم با عابران پیاده باشد;

معصومه ابتکار: تبریک برای انتخاب آقای دکتر  پیروز حناچی مدیر توانمند، با تجربه و صاحب نظر شهرسازی به عنوان  شهردار به ایشان، شهروندان عزیز و شورای شهر تهران.

آشنا: حال نوبت دکتر پیروز حناچی است. شهرداری تهران آزمون دشواری است برای هر آنچه در شورای عالی شهرسازی به عنوان انتقاد از شهردار 12 ساله تهران می گفت. دوران دشوارِ پرهیز از سیاست بازی، رانت خواری، هوافروشی. و تعجیل در اصلاح ساختار مالی، مشارکت جویی و پایدارسازی شهری

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.