نقل قولی از سوی حجت میرزایی باعث شد تا شایعه شنود کارکنان شهرداری توسط افشانی به یکی از داغ ترین موضوعات فضای مجازی مبدل شود.

به گزارش جماران، یک سایت خبری به نقل از حجت میرزایی که به تازگی از سوی افشانی برکنار شده نوشت: آقای افشانی گفته‌اند که من تلفن معاونانم را شنود می‌کنم و فهمیدم که برخی از آن‌ها پشت من حرف می‌زنند.

محسن هاشمی با اشاره به مساله شنود تلفن برخی از کارمندان و معاونان شهرداری بیان کرد: مساله شنود سوءتفاهمی است که با صحبت‌های برخی افراد اتفاق افتاده است. من قطعا با کسانی که این سخن را گفته‌اند صحبت می‌کنم و به حقیقت پی برده و به موضوع رسیدگی می‌کنم.

وی ادامه داد: البته همانطور که می‌دانید شنود در همه جای کشور به صورت جدی وجود دارد. ابزار شنود آنقدر ارزان شده که حتی افراد عادی و زن و شوهرها هم از آن استفاده می‌کنند. شنود از صدر اسلام بوده و هنوز هم هست.

در همین رابطه حجت نظری عضو شورای شهر تهران نوشت: 

ادعای مضحکی درخصوص بهره‌گیری از شنود برای کنار گذاشتن معاون برنامه‌ریزی شهردارتهران مطرح شده که باید اذعان کنم اگر افراد مدعی بتوانند ادعای خود را اثبات کنند، بنده هم مثل آن‌ها برای رفتن مهندس افشانی تلاش خواهم کرد! اما اگر نتوانند اثبات کنند، لازم است لااقل از مردم عذر بخواهند.

شهرداری تهران نیز در اطلاعیه ای نوشت: 

در پی فضاسازی‌های رسانه‌ای غیراخلاقی اخیر، به اطلاع عموم می‌رساند اتهام واهی اعمال شنود از طرف شهردار و عوامل شهرداری تهران قویا تکذیب می‌شود.

 در این راستا حوزه حقوقی شهرداری تهران به منظور صیانت از منافع و مصالح جامعه و برخورد با چنین رفتارهای غیرقانونی و خلاف اخلاق! نشر اکاذیب، توهین و افترای وارده را از طریق طرح شکایت در مراجع قانونی اقدام و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

در همین راستا حجت الله میرزایی معاون سابق شهرداری تهران درباره شایعه شنود در شهرداری گفت:انتشار چنین شایعاتی ترفند جدید برای ایجاد شکاف در اردوگاه اصلاح طلبان است. 

 هیچ اظهار نظری نفیاً یا اثباتاً در مورد ادعای شنود معاونان شهرداری از سوی شهردار تهران نکردم و اساساً پرداختن به این موضوع از طرف هر کسی که باشد به معنای تضعیف جدی مدیریت شهری اصلاح طلبان است.

 این شایعه ترفند جدیدی است از سوی افرادی که از روز اول گفتند شهرداری برای اصلاح طلبان به یک باتلاق تبدیل خواهد شد و گذشته و آینده شهر را فروخته و به گروگان گرفتند.

 انتشار چنین شایعاتی برای ایجاد شکاف در اردوگاه اصلاح طلبان و نشان دان ناتوانی و حاشیه های غیرمتعارف در مدیریت شهری است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.