حضور مردم در دهه محرم نشان داد تبلیغات دشمن اثر نداشت و فرهنگ ایثار و شهادت و عزت طلبی و ظلم ستیزی همچنان ادامه دارد. افزایش قیمت بعضی از محصولات ربطی به تحریم و دلار ندارد؛ خیلی از محصولات تولید داخل است.

به گزارش جماران، مرجع تقلید شیعیان در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم  وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را نگران کننده دانسته و اظهار داشتند: افزایش قیمت بعضی از محصولات ربطی به تحریم و دلار ندارد؛ خیلی از محصولات تولید داخل است.

وی در ادامه افزودند: امروز اگر مسئولان نظارت و اشراف داشته باشند بخش عمده ای از مشکلات حل خواهد شد. مردم تا کی باید منتظر اقدام مسئولان برای کنترل قیمت ها باشند، روز به روز گرانی بیشتر می شود و این مشکل برعهده بعضی از افراد بی کفایت است؛ ما از طرف حوزه علمیه قم از مسئولان می خواهیم وضعیت اقتصادی را علاج کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم فرمودند: حضور مردم در دهه محرم امسال بیانگر این بود که دشمن از تبلیغات خود نتیجه نگرفته و فرهنگ ایثار و شهادت و ظلم ستیزی و عزت طلبی همچنان زنده است و عشق علاقه سیدالشهداء ماندگار است.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز فرمودند: این حادثه بیانگر زبونی دشمن بود و مردم چهره دشمن را بهتر شناختند؛ این حادثه موجب وحدت و انسجام گردید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.