ابوالفضل حسن بیگی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هفته دولت فرصتی برای همدلی و اتحاد مسوولان و آحاد مردم برای رفع مشکلات کشور است.
وی بیان داشت: دولت تدبیر و امید به اعتقاد بنده یکی از مظلوم ترین دولت های نظام جمهوری اسلامی است و باید با بیان دستاوردها، مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی امیدوار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: باید جریان های سیاسی و احزاب برای همگرایی در کشور قدم بردارند و همدلی در بین سران نظام رمز ماندگاری این انقلاب سرافرار خواهد بود.
حسن بیگی ادامه داد: به هیچ عنوان ارایه نقد های بی اساس از سوی جریان های سیاسی تندرو به دولت پذیرفته نیست و در این مقطع حساس کشور باید مردم و مسوولان در کنار یکدیگر باشند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: کشور در زمان حاضر نیاز به آرامش دارد و عده ای سودجو با ارایه اطلاعات اشتباه به مردم، درصدد ایجاد هجمه های فراوان بر علیه نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی تصریح کرد: تمامی مسوولان نظام مشکلات اقتصادی کشور را به خوبی درک می کنند و خواستار رفع این چالش ها هستند اما باید بدانیم که بزرگ نمایی ها می تواند به ایران اسلامی آسیب بزند.
حسن بیگی گفت: بعضی ها با بزرگ نمایی مشکلات و ابزار قرار دادن آن علیه دولت، می خواهند اعتبار نظام جمهوری زیر سوال ببرند که باید آحاد مردم نسبت به این توطئه ها هوشیار باشند.
این نماینده مجلس گفت: باید اختلاف ها کنار گذاشته شود و اگر به معنی واقعی همانند ادوار گذشته همدلی در بین جناح ها و احزاب وجود داشته باشد، ایران اسلامی به روند پویایی و سربلندی خود ادامه می دهد.
امسال درهفته دولت 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال در استان سمنان به بهره برداری می رسد.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است و شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی شعار هفته دولت 97 تعیین شده است.
استان سمنان بیش از 702 هزار نفر جمعیت دارد.
6103/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.