به گزارش ایرنا، این هفت طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اقتصادی در شهرستان سمنان شامل سه طرح افتتاحی و چهار طرح کلنگ زنی بود که با حضور حشمت الله عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان افتتاح و کلنگ زنی شد.
فرماندار سمنان روز سه شنبه در آیین همزمان افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها به مناسبت هفته دولت گفت : سه طرح اقتصادی و عمرانی سرامیک رگا، گاز رسانی و سامانه ذخیره سازی اطلاعات هواشناسی در مرکز استان به بهره برداری رسید.
سید عباس دانایی با اشاره به اینکه این سه طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 62 میلیارد ریال افتتاح شد، یادآور شد: به مناسبت هفته دولت در شهرستان سمنان ۱۷ طرح با ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی شده است.
وی بیان کرد : طرح شرکت تولید سرامیک رگا با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریالی بخش خصوصی در مساحت سه هزار و 750 متر مربع و اشتغالزایی 17 نفر در شهرک صنعتی شرق سمنان افتتاح شد.
وی تصریح کرد : طرح گازرسانی به بخش های صنعت و کشاورزی در راستای مصوبه شورای اقتصادی مبنی بر رفع موانع تولید با اجرای 17 هزار و 100 متر و اعتبار 33 میلیارد ریال بهره برداری شد.
دانایی با اشاره به افتتاح سامانه ذخیره ‌سازی داده و پشتیبان گیری سرور مرکزی اداره کل هواشناسی استان سمنان، اضافه کرد : این طرح با اعتبار چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سازمان هواشناسی کشور افتتاح شد.
فرماندار سمنان ادامه داد : طرح های ساختمان موزه بزرگ سمنان، خدمات و ایستگاه آتش نشانی، کمربندی جنوب سمنان و آبخیزداری حوزه چاشتخوران کلنگ زنی شد.
به گفته وی، ساختمان موزه بزرگ سمنان با زیربنای یکهزار و 200 متر مربع و در چهار و نیم طبقه از محل اعتبارات ملی- استانی کلنگ زنی شد که اتمام این طرح سال 1400 پیش بینی شده و 20 نفر اشتغالزایی دارد.
دانایی یادآور شد : 2 طرح در بخش شهرداری، ساختمان خدماتی و ایستگاه آتش نشانی بلوار علویان سمنان با اعتبار 11میلیارد ریال و زیربنای یکهزار و 200 متر مربع و احداث کمربندی جنوب سمنان حد فاصل میدان شهدای حسن آباد تا بوستان هشت شهریور به طول چهار کیلومتر و اعتبار 30 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
فرماندار سمنان با بیان این که طرح آبخیز چاشتخوران شامل عملیات های کپه کاری، خشکه چین و کاداستر اراضی ملی است، اظهارداشت : طرح آبخیزداری در حاشیه کویر مرکزی با اعتبار 22 میلیارد و 650 میلیون ریال کلنگ زنی شد‌.
امسال درهفته دولت 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال در استان سمنان در حال بهره برداری است که 99 طرح در شهرستان سمنان افتتاح شد.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است و شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی شعار هفته دولت 97 تعیین شده است.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.