به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر فضیلت روز دوشنبه در آیین معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در فرهنگسرای کومش این شهر، افزود : فرهنگ و هنر موضوعی برای پر کردن اوقات فراغت نیست، و تولیدات آثار فرهنگی در جامعه نیاز مبرم است.
وی ادامه داد : بهره مندی از تشکل های غیر دولتی به عنوان بازوان فکری و مرجع کارشناسی، و نه به عنوان زینت مجالس و محافل، از برنامه های پیشروی فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان است.
فضیلت با تاکید بر افزایش امید و نشاط درون سازمانی، تصریح کرد : توجه به زیرساخت های مهم نرم افزاری، آموزش محوری و پژوهش محوری در حوزه برنامه های فرهنگی و رسانه ای راهبرد فرهنگی آینده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد : رونق هر چه بیشتر اقتصاد فرهنگ در سایه توجه فرهنگ و هنر به مساله محتوای آثار و تولیدات محقق می شود.
در این آیین از تلاش های حدود هفت ساله محمدرضا سوقندی تقدیر و حجت السلام و المسلمین علی اصغر فضیلت به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان معرفی شد.
در این مراسم، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر عبدوس امام جمعه موقت ، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استانداری، امیر بینایی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری، جمعی از مسوولان و همچنین اصحاب هنر و فرهیختگان سمنان حضور داشتند.
239 کانون فرهنگی و هنری مساجد و 32 آموزشگاه آزاد هنری در استان سمنان فعالیت دارد.
29 انتشاراتی در استان سمنان دارای مجوز فعالیت است که 12 ناشر در سمنان، پنج ناشر در شاهرود، هشت ناشر در دامغان و چهار ناشر در گرمسار فعالند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.