به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود: سران قوا در دیدارهایشان برای مبارزه با گرانی تصمیمم های جدی تر بگیرند.
وی با بیان اینکه گرانی کالا ها مردم را دچار مشکل کرده ، تاکید کرد: این موضوع موجب شده تا فشار بیشتری به مردم وارد شود، ما از دولت حمایت می کنیم تا وظایف خود را بهتر انجام دهد .
امام جمعه سمنان نماز جمعه را محلی برای بازگویی مشکلات مردم عنوان و خاطرنشان نمود: کالاهایی که کشف می شود با همکاری قوا باید به بازار وارد شود تا قیمت ها را متعادل کند.
شاهچراغی به پیام رهبر انقلاب درحج اشاره و اضافه کرد: ایشان آمریکا را حامی ظالم نامید که در اینجا ظالم عربستان سعودی و مظلوم مردم یمن هستند.
خطیب جمعه سمنان درباره تاکید رهبری درباره رویکرد جمهوری اسلامی در برابر آمریکا که جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد نیز بیان کرد: آمریکا می داند اگر جنگ را آغاز کند به ضررش تمام می شود.
وی با تاکید بر فاسد بودن دولت آمریکا، افزود: مرگ بر آمریکا برای ما یک عبادت است.
امام جمعه سمنان با تبریک هفته دولت به دولتمردان خدوم و مردمی، گفت: دولت حقوق و تکالیفی دارد، حق دولت حمایت مردم است و تکلیف دولت نیز تلاش برای خدمت بیشتر به جامعه است.
شاهچراغی با تبریک هفته امامت و ولایت، مسجد و دولت، خاطرنشان کرد: مسجد سنگر است و جوانان باید این سنگر را خالی نگذارند.
در هفته بزرگداشت دولت در استان سمنان از 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال بهره برداری می شود.
6103/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.