به گزارش ایرنا، محمد کرم محمدی دوشنبه در آیین تکریم و معارفه بخشداران پیشین و کنونی بسطام، با بیان اینکه امروز مخالفان نظام به تخریب و تضعیف سرمایه های اجتماعی کشور روی آورده اند، افزود: ما باید توجه کنیم که به باور مردم ظلم نکنیم چرا که اگر امید را از آنان بگیریم نه تنها این دولت، بلکه دولت های دیگر هم قادر به ترمیم آن نخواهند بود.
وی با تأکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی اگر نیت انجام کار برای خدا نباشد، حرکت ما الهی و ماندگار نیست، تصریح کرد: باید سعی کنیم از آنچه که فانون و وظیفه مسوولان بوده و نظام در تنگناها انجام داده، حمایت کنیم. هیچ کس ادعا ندارد که در این کشور مشکل وجود ندارد؛ مردم از نظر اقتصادی رنج می برند اما همین مردم جنگ تحمیلی را اداره کرده و از کشور دفاع کردند.
معاون استاندار سمنان اضافه کرد: متأسفانه عده ای از ما خودمان را دخیل در این حاکمیت نمی دانیم اگرچه باید نقد شویم اما نه اینکه ریشه را قطع کنیم. مردم وقتی احساس کنند مدیران با افراد کم کار و نادان کار می کنند، مجموعه نظام را ناکارآمد می دانند.
مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان نیز در این آیین با بیان اینکه مدیریت باید مبتنی بر هدف باشد، ابراز داشت: باید وضعیت و شرایط موجود را سنجیده و تصمیم گیری های مشارکتی انجام داد.
متقی با تأکید بر لزوم تعیین زمان برای هدف گذاری ها، گفت: باید در مدیریت نتیجه محور بوده و به دنبال ارزیابی آن باشیم که به چه میزان به هدف خود دست یافته ایم.
وی مهم ترین وظیفه مسوولان را شناخت نیازهای مردم دانست و افزود: باید در تشخیص مطالبات مردم دقت نظر داشته و با توجه به مقتضیات زمان برای رفع آن ها طرح داده شود.
وی اضافه کرد: در وزارت کشور خط مقدم مواجهه با مردم بخشداران هستند و باید با مشورت دهیاران و شوراها، مردم را از اقدامات و برنامه های دولت مطلع کنند.
در این آیین از زحمات چهار ساله مهدی استیری تقدیر شده و علی باقری به سمت بخشدار بسطام منصوب شد.
بخش بسطام با حدود 40 هزار نفر جمعیت در شمال شهرستان شاهرود قرار دارد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.