ساسان معین روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : ورزشگاه پنج هزار نفری دامغان از جمله طرح های ملی و زیر نظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است که پس از گذشت بیش از 10 سال از آغاز طرح، تاکنون 37 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: به همت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و پیگیری های اعتباری ابوالفضل حسن بیکی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، پیمانکار جدید این ورزشگاه مهر امسال معرفی خواهد شد.
وی افزود: گام اول ورزشگاه پنج هزار نفری شهرستان دامغان تا دهه فجر سال به بهره برداری خواهد رسید.
معین، اعتبار لازم برای تکمیل گام اول این ورزشگاه را 70 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: گام اول این ورزشگاه شامل زیرسازی و نصب چمن مصنوعی، پیست تارتان دو و میدانی، نصب نورافکن، سکوی تماشاگران به ظرفیت یکهزار نفر، رختکن ها و سرویس های بهداشتی است.
وی تصریح کرد: تا پایان سال 97، طرح های سالن ورزشی شهر دیباج، چمن مصنوعی شهرهای کلاته رودبار و امیریه، سالن باستانی و سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی انقلاب در شهرستان دامغان بهره برداری می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان، از تعیین وضعیت تنها استخر دولتی این شهر خبر داد و گفت: استخر گل ها و بهاران شهرستان دامغان با 10 میلیارد ریال سرمایه گذاری و تعمیرات تا ماه آینده آماده آبگیری و راه اندازی می شود.
به گزارش ایرنا، سه هزار و 700 هزار ورزشکار سازمان یافته در 38 هیات ورزشی دامغان فعالیت می کنند، این شهرستان 39 مکان ورزشی رسمی دارد.
تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان سمنان در دولت تدبیر و امید از 32 هزار نفر در سال 92 به 37 هزار نفر در سال 96 افزایش یافت که رشدی 14 درصدی نشان می دهد.
در دولت تدبیر و امید با تلاش ورزشکاران استان سمنان 2 هزار و 194 مدال کشوری و 264 مدال جهانی، آسیایی و بین المللی کسب شد و 6 میزبانی مسابقات بین المللی و 389 میزبانی مسابقات کشوری در نقاط مختلف استان سمنان برگزار شد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.