به گزارش ایرنا ، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان شنبه در آیین معارفه فرمانده جدید تیپ 158متحرک هجومی شهید عباسعلی کشاورزیان افزود: با دستور فرماندهی کل قوا و استفاده از تجربه های دفاع مقدس ، توان رزمی و صنایع دفاعی کشور بهینه شده به طوری که دشمنان از انجام هر گونه تعرض به خاک کشور ناتوان هستند.
وی نیروهای نظامی را مدافعان حریم ولایت عنوان کرد و افزود: راهبردهای دفاعی نوین در همه بخش ها ایجاد شده و همبستگی سپاه پاسداران و ارتشیان خاری در چشم دشمنان است.
سرتیپ آذریان با بیان اینکه امروز دشمن از تعرض نظامی نومید شده و به دنبال جنگ نرم است ، ادامه داد:
همه مردم و مسوولان باید در شرایط کنونی هوشیار باشند ، دشمن مسایلی را مطرح می کند تا بین نیروهای درون نظام اختلاف ایجاد کند.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق نیروی زمینی به هجمه هایی که علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می شود ، اشاره کرد و گفت: آنها زمانی به ارتش حمله کرده و خواستار انحلال آن بودند و امروز هم برعلیه سپاه سخن می گویند، سپاه پاسداران و ارتش دست در دست هم مدافع ولایت و کشور بوده و از آرمان های انقلاب اسلامی محافظت می کنند.
امیر آذریان ارتش را برگرفته از بدنه مردم خواند و گفت: فرزندان مردم در ارتش با ایستادگی در برابر ضد انقلاب و رژیم بعث عراق حماسه های زیادی آفریدند.
فرماندار شاهرود هم در این آیین با اشاره به نامه امیرمومنان علی (ع) به مالک اشتر گفت: نظامیان حافظان نظم و امنیت هستند
محمدکرم محمدی با بیان این که توسعه کشور نیازمند امنیت است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره مدافع نظام و مردم بوده و در این راه 48 هزار شهید تقدیم کرده است.
معاون استاندار سمنان ارتشیان را خداباور خواند و افزود: امروز پادگان های ارتش محلی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل آینده هستند تا این مرزو بوم برای همیشه حفظ شود.
در این آیین از سرتیپ دوم محمد غفاری تقدیر شد و سرهنگ حجت الله غلامی به عنوان فرمانده جدید تیپ 158متحرک هجومی شهید عباسعلی کشاورزیان معرفی گردید.
لشگر 58 تکاور ذوالفقار با2تیپ متحرک هجومی 158 و 258 در دفاع مقدس حماسه های زیادی آفریده و در این راه یک هزارو 813 شهید تقدیم مردم و نظام اسلامی کرده است .
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.