وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اصلی‌ترین مرحله در ۲۰ سال آینده ایران بازآفرینی شهری خواهد بود، تاکید کرد: اگر به این مسئله پرداخته نشود این بیماری و گرفتاری تعمیم پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان سمنان در استانداری آن شهر به ریاست عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی و با حضور شهاب‌الدین چاووشی استاندار سمنان، هوشنگ عشایری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی در این جلسه به تشریح سیاست‌های طرح جامع بازآفرینی ملی پرداخت و مزایای اجرای برنامه محله محوری و معایب عدم توجه به بافت‌های میانی شهری را تشریح کرد.

آخوندی در این جلسه، گفت: اصلی‌ترین مسئله در ۲۰ سال آینده ایران بازآفرینی شهری خواهد بود که اگر به آن پرداخته نشود این بیماری و گرفتاری تعمیق پیدا می‌کند. به طوریکه هرچه به حاشیه برویم گرفتاری در بافت میانی شهر بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به گزارش ارایه شده در حوزه ایمین راه و راهداری، اظهار داشت: پیشنهاد افزایش توقفگاه‌‌‌‌‌های راهی، مورد استقبال وزارت راه و شهرسازی است. با توجه به درآمدزایی آنها می‌توان اراضی مورد نیاز را تامین کرد. البته به شرطی که از داخل استان سرمایه‌گذاران آن معرفی شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.