به گزارش ایرنا، عباس آخوندی پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دامغان در استان سمنان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان، افزود: حفظ حیات و ممانعت از راکد شدن فعالیت کارگاه های عمرانی هدف اصلی دولت تدبیر و امید در شرایط کنونی است.
وی خاطرنشان کرد: زنده نگهداشتن کارگاه های عمرانی از موارد مورد تاکید دولت تدبیر و امید است به گونه ای که با وجود تمام مشکلات اقتصادی، اجازه راکد شدن به طرح ها را ندهیم و نخواهیم گذاشت طرح های مهم کشور از نفس بیفتد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت تدبیر و امید با تمام فشارهای بین المللی امیدوار است که در آینده ای نزدیک با تدبیر، همکاری قوا و پشتیبانی ملت، این شرایط سخت را در کشور پایان داده و مشکلات را پشت سر بگذارد.
وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امیدواریم هرگز چرخ سازندگی کشور متوقف نشود و فعالیت های اجرایی در تمام نقاط کشور فعال بماند، یکی از این طرح های مهم محور اتصال شمال به جنوب است که باید به سرانجام برسد.
وی بیان کرد: استان سمنان با توجه به قرار گرفتن در محور مواصلاتی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
آخوندی افزود: شهرستان دامغان شهری تاریخی و دارای ارزش بالایی است که امیدواریم با انجام طرح بازآفرینی به پویایی بافت تاریخی کمک بیشتری کنیم.
وزیر راه و شهرسازی، سید شهاب الدین چاوشی استاندار، ابوالفضل حسن بیکی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستان دامغان، عصر امروز با حضور در شهرستان دامغان از اجرای قطعه اول محور دامغان- معلمان و بافت تاریخی شهرستان و حوزه علمیه امام صادق (ع) بازدید کرد.
عباس آخوندی در سفری دو روزه تقاطع غیرهمسطح مومن آباد در شهرستان سمنان را افتتاح می کند و در شهرستان های شاهرود و دامغان از چند طرح بازدید کرد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.