عباس آخوندی پنجشنبه شب در حاشیه بازدید از طرح های حوزه راه دامغان، در گفت و گو با ایرنا گفت: شهرستان دامغان با حدود هفت هزار سال پیشینه تاریخی و داشتن آثاری زیبا مانند مساجد، بازار سرپوشیده، بارو و خانه های قدیمی نیازمند بازآفرینی است.
وزیر راه و شهرسازی افزود: بازآفرینی بافت تاریخی دامغان با هدف ارزش آفرینی برای ارزش های ملی بسیار مهم است که در این برنامه فقط بازآفرینی آثار تاریخی مهم نیست بلکه کل بافت شهر، ضوابط اجتماعی، روابط فرهنگی و اجتماعی مهم و ارزشمند است.
وی به طرح های حوزه راه در شهرستان دامغان اشاره کرد و گفت: محور دامغان- معلمان طرح پویا و فعالی است که امیدواریم قطعه اول آن به زودی تکمیل شود و قطعه دوم به پیمانکار تحویل شده و به سرانجام برسد.
وی افزود: با توجه به قرار داشتن دامغان در محور ارتباطی شمال به جنوب محورهای دامغان- تاکان و دامغان- ساری باید با جدیت دنبال و به زودی تکمیل شود.
آخوندی، به مشکلات داخلی و بین المللی اشاره کرد و گفت: امروز فشارهای بین المللی و فشار قدرت های بزرگ علیه ایران شرایط سختی را ایجاد کرده است که با تدبیر دولت، همکاری قوا و پشتیبانی مردم ایران باید بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط سختی که امروز از جهت مسائل اقتصادی، اجتماعی و سایر موضوعات بر مردم تحمیل می شود، مدیران باید موضوع را درک کنند و دولت و ملت هرگز از هم جدا نشوند.
وزیر راه و شهرسازی، صداقت در کار را عامل اصلی ایجاد امید در دل مردم بیان کرد و گفت: صداقت، امید را در دل مردم ایجاد می کند و اگر مسوولان، صداقت داشته باشند مردم نیز متوجه این موضوع شده، مشکلات را درک می کنند و با جان و دل پشتیبان اقدامات خواهند بود.
عباس آخوندی در سفری دو روزه تقاطع غیرهمسطح مومن آباد در شهرستان سمنان را افتتاح می کند و در شهرستان های شاهرود و دامغان از چند طرح بازدید کرد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.