به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز جمعه در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، افزود: سالانه میلیون ها مسافر و زائر حرم رضوی از محورهای استان عبور می کنند و تعداد سوانح رانندگی در سمنان قابل توجه است که باید برای رفع این چالش اقدام کرد.
وی اظهارداشت: وزارت راه و شهرسازی همواره مساعدت فراوانی برای رفع مشکلات ریلی و جاده ای سمنان داشته است و از آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی، می خواهیم بیشتر در این بخش به سمنان کمک کنند.
چاوشی ادامه داد: روزانه بیش از 80 رام قطار از استان سمنان عبور می کند و افزایش امنیت ریلی از ضرورت های حوزه حمل و نقل عمومی در محدوده استان سمنان است.
استاندار سمنان افزود: بافت فرسوده از مشکلات مهم شهرهای استان است و البته دولت تدبیر و امید برنامه هایی برای رفع این مشکل دارد که امیدواریم با حضور وزیر راه و شهرسازی مصوبات خوبی برای اجرای این طرح در استان سمنان حاصل شود.
استاندار سمنان تصریح کرد: هماهنگی خوبی برای رفع مشکلات جاده ای، ریلی و بافت فرسوده استان بین مدیران دستگاه های اجرایی وجود دارد و برنامه هایی برای رفع چالش ها در این بخش اجرایی می شود.
در این نشست احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه و ابوالفضل حسن بیکی نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی، معاونان استانداری و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی استان سمنان حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، بازدید از فرودگاه سمنان، بازدید از بیمارستان مهدیشهر، افتتاح تقاطع غیرهمسطح مومن آباد، بازدید از محور دوم بزرگراه سمنان- فیروزکوه از جمله برنامه روز دوم وزیر راه و شهرسازی در استان سمنان است، عباس آخوندی دیروز از طرح های حوزه راه در شهرستان های دامغان و شاهرود بازدید کرد.
سه هزار و 784 کیلومتر راهِ استان سمنان که 600 کیلومتر از مسیر اصلی تهران- مشهد بخش مهمی از آن است، 2.1 درصد از راه های کشور را شامل می شود.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.