به گزارش ایرنا، در این میزگرد، علیرضا دیانی معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ، حمیدرضا عزیز الدین مسوول دبیر خانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، مریم معماری پناه کارشناس ارشد مسایل اقتصادی و علی مرتضی معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان حضور داشتند.
آنان در این نشست گفتند که هم افزایی و هماهنگی نهادهای اجرایی و دولت و بخش خصوصی ضامن اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید و اشتغال در کشور و استان سمنان است.
این کارشناسان تاکید کردند : اجرای دقیق منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی نیازمند توجه به زیرساخت های سرمایه گذاری است و در اجرای این طرح باید از کلی گویی پرهیز کرد و نهادها بیشتر به این مهم توجه کنند.
به گزارش ایرنا، استان سمنان 2 هزار و 10 پروانه بهره برداری در بخش صنعت و معدن و بیش از 40 هزار بهره بردار در بخش های مختلف کشاورزی دارد، سهم اشتغال استان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد و در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص استان سمنان در حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
گزارش تکمیلی اینمیزگرد روزهای آینده در سایت سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی منتشر می شود.
6026/9891
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.