محسن احمدی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بوستان های متنوع شهر شاهرود را فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری دانست و افزود: طرح های پیشنهادی شهرداری از موضوعات کوچک مانند تلویزیون شهری تا پروژه های بزرگ تر همچون تله کابین را شامل می شود.
وی با تأکید بر اینکه باید راه را هموار و اعتماد مردم و سرمایه گذار را جلب کرده و تا لحظه به ثمر رسیدن پروژه در کنار آن ها بود، تصریح کرد: طرح های مشارکتی در زمین های متعلق به شهرداری یا بافت فرسوده در قالب تجاری یا مسکونی که بر اساس طرح های بازآفرینی شهری قابیلت سرمایه گذاری دارد، آماده است.
احمدی اضافه کرد: در این مسیر مهم ترین موضوع این است که امانت دار شایسته ای برای حقوق مردم باشیم.
وی افزایش درآمدهای شهرداری را ناشی از اعتماد و همراهی مردم دانست و گفت: بودجه پارسال یک هزارو200 میلیارد ریال برآورد شده و 70 درصد آن تحقق یافت؛ بودجه امسال به یک هزارو350میلیارد ریال رسانده شده و تلاش می کنیم رقم بیشتری را به نسبت پارسال محقق کنیم.
شهردار شاهرود همچنین در ادامه به تملک و آزادسازی معابر و افزایش روشنایی سطح شهر بعنوان 2 عملکرد مهم شهرداری اشاره و تصریح کرد: تاکنون 16 مورد تملک زمین های سطح شهر انجام شده که از جمله آن ها می توان به آزادسازی 900 مترمربع در خیابان کارون، آزادسازی حدفاصل میدان امام حسین (ع) به میدان شهدای منا، تملک 90 درصد از گاراژ توکل و آزادسازی حدود چهار هزار و 200 متر مربع از مسیر ساحلی غربی در انتهای خیابان نواب اشاره کرد.
احمدی با ابراز امیدواری نسبت به تملک کامل میدان جمهوری، ابراز داشت: 40 مورد از دیوارها یا بناهای فرسوده دارای خطر ریزش و مکان هایی که در آن ها بزه اجتماعی رقم می خورد، تخریب شد.
وی با اشاره به کمبود روشنایی در سطح شهر، افزود: بیش از 900 پروژکتور با 400 پایه چراغ در شهر نصب شده و این روند کماکان ادامه دارد تا نسبت به تأمین روشنایی هرفضایی که مردم بعنوان توقفگاه از آن ها استفاده می کنند، اقدام شود.
احمدی توسعه شبکه معابر و بهبود رفت و آمد و همچنین جمع آوری و هدایت آب های سطحی و سیلاب ها را از جمله کارهای زیربنایی شهر خواند و گفت: تاکنون در چهار نقطه بحرانی برای مواقع آبگرفتگی نسبت به رفع نواقص اقدام شده و باید به تدریج ادامه پیدا کند.
شاهرود 150 هزار نفر جمعیت داشته و سه هزارو500 هکتار مساحت دارد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.