به گزارش ایرنا، محمد کرم محمدی چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن گرامیداشت 17 مرداد، روز خبرنگار، بیان کرد: این روز فرصتی برای یادآوری خدمات و تکریم خبرنگاران است چراکه تلاش های صادقانه آنان در سطوح مختلف در طول سال دیده می شود.
وی خبرنگاران را طلایه داران خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی خواند و یادآور شد: این قشر سختکوش وجدان بیدار زمانه بوده و همواره در تلاش هستند تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش انسانی به خود گیرد.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه توسعه فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی خبرنگاران است، افزود: اصحاب رسانه که مسوولیت برقراری ارتباط میان دولت و مردم را بر عهده دارند، همچون بازویی قوی برای مدیران به شمار رفته و می توانند علاوه بر رساندن پیام های مردمی، خدمات نظام را نیز به گوش عموم مردم رسانده و بذر امید دل آنان بپاشند.
محمدی تصریح کرد: خبرنگاران با آگاهی بخشی به جامعه، در اعتلای فرهنگ مملکت و تحقق بسیاری از آرمان های نظام و انقلاب نقش پررنگی دارند.
شهید محمود صارمی خبرنگار و مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان پس از 2 سال ماموریت در این کشور در تاریخ 17 مرداد 1377 پس از سقوط مزار شریف به دست گروه طالبان به شهادت رسید.
پس از شهادت وی شورای فرهنگ عمومی کشور 17مرداد را در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز خبرنگار نام گذاری کرد.
در شهرستان شاهرود 11 نشریه فعال وجود دارد، همچنین روزنامه های سراسری و نیز خبرگزاری ها نمایندگی هایی دراین شهرستان دارند.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.