به گزارش ایرنا ، روح الامین قاسمی روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران در مجموعه پردیس این نیرو افزود : ارزش ریالی کالا و ارز قاچاق کشف شده 68 میلیارد و 496 میلیون ریال است.
وی ادامه داد : بیشترین آمار کشف کالای قاچاق به ترتیب مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی و یدکی ، دارو ، منسوجات و فرآورده نفتی بوده است.
وی با بیان این که در این مدت 280 پرونده قضایی در رابطه با ارز و کالای قاچاق در مراجع قضایی تشکیل شد. اظهار
داشت : 22 محموله کالای قاچاق به ارزش بیش یک میلیارد ریال در این مدت کشف شد و این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته 120 درصد رشد داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی سمنان تصریح کرد : 2 مورد فرار مالیاتی به ارزش بالغ بر 508 میلیارد ریال کشف شد و هشت نفر در این پرونده دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد.
قاسمی بیان داشت : مجموع تصادفات درون شهری و بیرون شهری استان سمنان در چهار ماهه امسال 101 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت که بیشتر خسارتی بوده است.
وی اضافه کرد : بازنگری در قانون و کشیدن کروکی برای تصادفات با خسارت کمتر از پنجاه میلیون ریال علت بالا بودن آمار تصادفات در این تصادفات است.
وی بر فرهنگ سازی و نقش رسانه در کاهش معضل تصادفات تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، در تقویم جمهوری اسلامی، هفدهم مرداد روز شهادت شهید محمود صارمی ، روز خبرنگار نامگذاری شده است. شهید صارمی خبرنگار ایرنا بود.
7442/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.